Mediamarkt Arena Amsterdam, game monitor testen mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:55
Misschien een erg specifeke vraag maar iik heb ergens gehoord dat de Media markt in Amsterdam Arena een aparte game hoek heeft waar je montioren kunt testen.

Is dit echt zo? Ik weet namelijk niet meer wie mijn bron is en de helpdesk van de mediemarkt geeft een raar antwoord, maw ze weten het allemaal niet echt.

Iemand ervaring?

Ik wil 4k/144hz/HDR etc testen

[ Voor 4% gewijzigd door TweakerVincent op 21-08-2018 22:10 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 11:21

HKS-Skyline

Vroooom ?

Ieder mediamarkt filiaal heeft zijn eigen social media pagina's, ik zou eens proberen contact met ze op te nemen via die weg. Het is waarschijnlijk maar net wie je treft en hoe de pet die dag staat of ze die moeite voor je willen nemen. Ik denk dat als je het coolblue vraagt op social media dat je daar meer kans maakt, maargoed, niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:14
Wat je ook kan doen, is gewoon betreffende monitor(en) bestellen, thuis uitproberen en indien je het niks vind terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 11:21

HKS-Skyline

Vroooom ?

Scrtz schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:26:
Wat je ook kan doen, is gewoon betreffende monitor(en) bestellen, thuis uitproberen en indien je het niks vind terugsturen.
Dat kan ook, dan moet je hem alleen niet in de fysieke winkel kopen, want dan vervalt je koop op afstand recht en mag de winkel je retour weigeren.