Mijn vraag:
Mijn vriendin heeft een oude Dell laptop waarvan ze het boot wachtwoord niet meer weet, maar ze wil wel de data op haar hard disk hebben.
Na wat rommelen met online code generators, heb ik de schijf er maar uit gehaald en in een oude windows 7 pc gehangen. Na de boot volgorde in de bios goed gezet te hebben kon ik deze opstarten.
Ik zie de disk wel herkend in device manager, maar niet tussen de disk drives staan. Ik kan ook geen letter toekennen, omdat de schijf in disk manager eerst geïnitialiseerd moet worden en dat kan niet.
De schijf die al in de pc zat heeft overigens een c en d partitie.
Relevante software en hardware die ik gebruik
SATA drive uit Dell latitude e6400
windows 7 pc
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
device uninstallen en opnieuw hardware zoeken.
Alvast bedankt voor de input!
Mijn vriendin heeft een oude Dell laptop waarvan ze het boot wachtwoord niet meer weet, maar ze wil wel de data op haar hard disk hebben.
Na wat rommelen met online code generators, heb ik de schijf er maar uit gehaald en in een oude windows 7 pc gehangen. Na de boot volgorde in de bios goed gezet te hebben kon ik deze opstarten.
Ik zie de disk wel herkend in device manager, maar niet tussen de disk drives staan. Ik kan ook geen letter toekennen, omdat de schijf in disk manager eerst geïnitialiseerd moet worden en dat kan niet.
De schijf die al in de pc zat heeft overigens een c en d partitie.
Relevante software en hardware die ik gebruik
SATA drive uit Dell latitude e6400
windows 7 pc
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
device uninstallen en opnieuw hardware zoeken.
Alvast bedankt voor de input!