Bij 'gratis' vind ik de status 'verkocht' niet passen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 14:01
Zoals in titel. Ik heb onlangs twee dingen gratis weggegeven via V&A, maar als ik de status van de advertentie wil updaten is de meest logische optie 'verkocht', maar ik heb het product niet verkocht. :) Minor detail met weinig toegevoegde waarde, maar mocht iemand er ooit eens langskomen dan zou het iets logischer overkomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat een mierenneukerij :D

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:37
Wat zou volgens jou een betere term zijn? Je zegt "dan zou het iets logischer overkomen.", maar ik mis wat 'het' is :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 14:01
If price = gratis {replace verkocht with weggegeven)

Is inderdaad beetje mierenneukerij (of een oog voor detail)

edit ivm niet het kicken waard: @Evanescent je kunt 'gratis' kiezen naast vraagprijs, veiling, ruilen en notk. :)

[ Voor 31% gewijzigd door HenkEisDS op 21-08-2018 22:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

"Heeft nieuw baasje"; past zowel voor gratis als betaalde produkten.

Nu de diensten nog... ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nergens wordt volgens mij de uiteindelijke verkoopprijs vernoemd, dus dit kan ook voorkomen bij advertenties mét een bedrag of t.e.a.b. Dus dan zou je bij het sluiten moeten kunnen selecteren of ie verkocht is of weggegeven... Maar dat lijkt me bijzonder oninteressant ;)

En zelfs kan het zijn dat er voor een gratis product toch betaald wordt of met een kratje bier wordt bedankt. Hoe vermeld je dat dan? :P

[ Voor 20% gewijzigd door Room42 op 21-08-2018 20:58 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Pagina: 1