Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Probleem met Samsung UE65JS8500 - One Connect Box Mini

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• primeiro
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 30-09-2024
Goedenavond allemaal

mijn kat heeft vorige week mijn one connect mini kabel kapot gebeten

mijn tv blijf maar op updaten staan zolang de one aangesloten bleef

ik heb een nieuwe kabel besteld, maar helaas zegt mijn tv nog steeds : geen one connect mini gevonden

nou is mijn vraag kan ik beter een nieuwe connect mini bestellen, of moet ik mijn tv wegbrengen om evt

dat ding na te laten kijken, ivm misschien een kortsluiting in mijn tv zelf ?

een nieuwe one connect minin kost 126 euro, en daar heb ik geen nieuwe tv voor

graag hoor ik van jullie

Mvg

Henk

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Aangezien de TV net een paar maanden in NL leverbaar is, neem ik aan dat er een soort van garantie op zit; in ieder geval dat een kenner (van de verkopende kant of de fabrikant) jou kan vertellen wat er nu moet gebeuren om de TV weer werkend te krijgen?

Aangezien over de betreffende kabel van alles aan beeld & geluid gaat maar ook een bepaalde spanning, zou het inderdaad zomaar kunnen dat door het kapotbijten er een sluiting is ontstaan die de Box of de TV nu een "tik" hebben gegeven.

Om te voorkomen dat dit een duur grapje wordt; overleg je even met je inboedelverzekering of zij iets voor je kunnen betekenen hierin? Over het algemeen zijn dit soort dierlijke grapjes wel in een aantal polissen opgenomen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• primeiro
ik heb deze tv een jaar of 1,5 nu, ik heb wel een nieuwe mini besteld, hopelijk morgen in huis en dan hopen dat het werkt. wel een super tip van je mbt de verzekering, had ik niet aan gedacht

dank je wel

• MAX3400

MAX3400

Excuses, ik keek inderdaad verkeerd. De TV is al langere tijd leverbaar maar als je 'm pas anderhalf jaar in huis hebt, zou allicht een opinie van de leverancier of de fabrikant kunnen bijdragen aan een snelle oplossing.

Laat morgen even weten of de nieuwe Mini de oplossing is; ik hoop het wel maar het zou fijn zijn als andere personen ook nog iets van jouw topic kunnen leren in een vergelijkbare situatie :)

• primeiro
UPDATE"""""

nieuwe one connect mini en kabel, en het werkt weer allemaal

• MAX3400

MAX3400

Goed om te horen; veel plezier met je TV verder!!

Pagina: 1