Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem is om op te werken. Vooral de processor, het intern geheugen en opslag is belangrijk. Er zal niet op gegamed worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1100 euro inclusief een windows 10 licentie.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik bezit alle benodigde randapparatuur. Het gaat dus enkel op de kast en inhoud.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil flink wat harde schijf ruimte (2TB). Windows graag op een SSD. Een stevige processor voor de wat complexere excelletjes, maar verder geen specifieke eisen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben altijd erg tevreden geweest over Intel processoren en blijf daar ook graag bij. Verder geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC staat toch wel vaak dag en nacht aan, dus enigszins zuinig is wel een pre.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Advies. Ik had onderstaande in gedachten, maar misschien kunnen jullie hem nog wat verbeteren. Dus schiet maar raak
Intel Core i5 8600K - Processor
Ballistix Sport LT - Geheugen (8GB)
DDR4 - 8 GB: 2 x 4 GB - DIMM 288-PIN - 2666 MHz / PC4-21300 - CL16 - 1.2 V
ASRock Z370 Extreme4 - Moederbord
Microsoft Windows 10 Home (EN) - Licentie
Corsair VS Series VS550 (2018) - Voeding (intern)
Cooler Master Hyper 212 Evo - Koeler voor Processor
Crucial MX500 - Solid state drive
2xSeagate Barracuda ST1000DM010 - Vaste schijf
Gigabyte GeForce GTX 1050 OC 2G - Grafische kaart
Cooler Master Silencio 550 - Midtowermodel
Dit systeem is om op te werken. Vooral de processor, het intern geheugen en opslag is belangrijk. Er zal niet op gegamed worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1100 euro inclusief een windows 10 licentie.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik bezit alle benodigde randapparatuur. Het gaat dus enkel op de kast en inhoud.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil flink wat harde schijf ruimte (2TB). Windows graag op een SSD. Een stevige processor voor de wat complexere excelletjes, maar verder geen specifieke eisen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben altijd erg tevreden geweest over Intel processoren en blijf daar ook graag bij. Verder geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC staat toch wel vaak dag en nacht aan, dus enigszins zuinig is wel een pre.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Advies. Ik had onderstaande in gedachten, maar misschien kunnen jullie hem nog wat verbeteren. Dus schiet maar raak
Intel Core i5 8600K - Processor
Ballistix Sport LT - Geheugen (8GB)
DDR4 - 8 GB: 2 x 4 GB - DIMM 288-PIN - 2666 MHz / PC4-21300 - CL16 - 1.2 V
ASRock Z370 Extreme4 - Moederbord
Microsoft Windows 10 Home (EN) - Licentie
Corsair VS Series VS550 (2018) - Voeding (intern)
Cooler Master Hyper 212 Evo - Koeler voor Processor
Crucial MX500 - Solid state drive
2xSeagate Barracuda ST1000DM010 - Vaste schijf
Gigabyte GeForce GTX 1050 OC 2G - Grafische kaart
Cooler Master Silencio 550 - Midtowermodel