Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Vraag
Alle reacties
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
En als je herhaaldelijk alsnog berichten met voorstel op te sturen krijgt, is een antwoord wmb niet meer nodig.
Krijg je een reactie die niet is "wat is je adres ik kom eraan" niet meer reageren.
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Weet niet hoe de communicatie vergaat. Ik zou het kort houden, u/je kunt het product ophalen, ik doe niet aan verzenden etc zoals in mijn advertentie staat. blijft degene (doorzeuren), zeg je dat je geen belang hebt om verder zaken te doen. (waarschijnlijk, komt ie ook niet opdagen bij afhalen)Wim-Bart schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:32:
Op het moment zit ik een discussie met een Tweaker die maar niet door heeft dat ik geen producten opstuur. Mijn vraag is, hoe kap ik zo een gesprek af, want dit kost mij te veel tijd?
Achtergrond:
In mijn advertentie staat duidelijk: Boter bij de vis, alleen contant. En eveneens in de tekst "alleen afhalen of langsbrengen" daarnaast staat dit ook netjes bij de opties van de advertentie (Link).
Gezien mijn eerdere ervaringen op meerdere platformen vertrouw ik niemand meer (sorry, maar het is nu eenmaal zo). Vandaar dat ik liever met een product blijf zitten.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Geen zorgen hoor, je hoeft het niet te verantwoorden. Al was je verantwoording "Ik kan het niet in de brievenbus stoppen", heeft de koper daar niets aan te veranderen, en zal die gewoon het verlies moeten nemen als die niet op kan halen.Wim-Bart schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:39:
Op marktplaats ben ik ooit na lang aanhoudend zeuren gezwicht en akkoord gegaan, werd na levering van een (gelukkig niet te dure) Laptop de transactie door PayPal terug gedraaid met de mededeling dat het product niet was geleverd terwijl ik bewijs kon leveren dat het wel was afgeleverd (en er voor was getekend).
Gewoon niet meer reageren is nog het beste, desnoods blokkeren.
Sony A7 iv en wat recycled glas
Verwijderd
Mochten ze een slechte review geven, kun je dat in dit forum melden aan de mods, aangezien ze bij geen overeenkomst, geen review mogen plaatsen. Maar laten we daar maar van uitgaan dat dat niet gebeurt.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2018 17:23 ]
Daarom moet je ook gewoon een ideal verzoek sturen, die kan niet teruggedraaid worden.Wim-Bart schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:39:
Op marktplaats ben ik ooit na lang aanhoudend zeuren gezwicht en akkoord gegaan, werd na levering van een (gelukkig niet te dure) Laptop de transactie door PayPal terug gedraaid met de mededeling dat het product niet was geleverd terwijl ik bewijs kon leveren dat het wel was afgeleverd (en er voor was getekend).
Memento mori
Dat kan ook pas sinds een jaar ofzo daarvoor was je altijd de sjaak als je pech had.Bob-B190 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:24:
[...]
Daarom moet je ook gewoon een ideal verzoek sturen, die kan niet teruggedraaid worden.
Cloud ☁️
Storneren van bankoverschrijvingen waarvoor je zelf opdracht geeft? Daar zou ik graag een bewijsje van zien.HKLM_ schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:25:
[...]
Dat kan ook pas sinds een jaar ofzo daarvoor was je altijd de sjaak als je pech had.
Dat zeg ik toch helemaal niet? Het gaat over de mogelijkeheid tot ideal verzoeken.sypie schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 18:45:
[...]
Storneren van bankoverschrijvingen waarvoor je zelf opdracht geeft? Daar zou ik graag een bewijsje van zien.
Cloud ☁️
Verder blijft het een bankoverschrijving waarvoor je zelf opdracht geeft. Terugdraaien lijkt me dus bijzonder sterk.
Wat wel kan is in de apps zoals Tikkie een betaalverzoek annuleren, dan werkt de link niet meer en kan de persoon aan wie die verstuurd is niet betalen. In dat geval komt de betaling helemaal niet tot stand en kan er ook niets worden teruggedraaid.
Verwijderd
Dit laatste stukje gaat over het terugdraaien van iDeal betalingen of iDeal betaalverzoeken. Dit staat los van Marktplaats.Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:51:
@sypie, volgens mij wordt er gedoeld op het feit dat Marktplaats pas sinds vrij kort betaalverzoeken als optie heeft.
Verwijderd
Ach, als Hero Tweaker zou je moeten weten hoe je VA goed afhandelt? ;PWim-Bart schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:32:
Op het moment zit ik een discussie met een Tweaker die maar niet door heeft dat ik geen producten opstuur. Mijn vraag is, hoe kap ik zo een gesprek af, want dit kost mij te veel tijd?
Achtergrond:
In mijn advertentie staat duidelijk: Boter bij de vis, alleen contant. En eveneens in de tekst "alleen afhalen of langsbrengen" daarnaast staat dit ook netjes bij de opties van de advertentie (Link).
Gezien mijn eerdere ervaringen op meerdere platformen vertrouw ik niemand meer (sorry, maar het is nu eenmaal zo). Vandaar dat ik liever met een product blijf zitten.
Heel simpel:
>Beste, zoals in de advertentie beschreven is ophalen de enige optie
>Ja maar.....
>Verplaats het bericht naar Trash + Ik wil geen notificaties meer ontvangen aanvinken
>Done
Overigens, pas verdomd goed op met die betaalverzoeken via MP want daar wordt je als verkoper zwaar mee gen**id als je niet uitkijkt. De KOPER kan jou een verzoek sturen om een iDeal betaalverzoek aan te maken en daarin zit automatisch dat "gelijk oversteken" onzin in. Je krijgt je geld pas als hij aanklikt "ik heb het pakket ontvangen" anders zit je met een groot probleem om alsnog je geld te krijgen.
Ik wijs GO altijd af en verwijs men naar mijn T.net profiel met ondertussen 109 beoordelingen, mocht dat niet voldoende zijn, dan even goede vrinden en succes met de verdere zoektocht.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2018 18:08 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Overheen gelezen. My bad. @Wim-Bart Neem even contact met me op via DM svp.TRON schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 22:19:
@Bor V&A aangeboden: Corsair Gaming Glaive RGB Mouse Zwart neem ik aan volgens de OP.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum