Welk spel te spelen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen mede-tweakers.

Afgelopen weekend mijn PC een nieuw hart gegeven waardoor ik weer kan gamen :)

Allenmaal leuk en aardig maar ik heb dus echt geen idee welke games ( mmo's ) op dit moment tof zijn om te spelen!

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

WoW heb ik al te lang gespeeld, hier ga ik niet meer aan beginnen. Inmiddels ESO weer eens opgestart en gemerkt dat ik daar snel op uitgekeken ben hetzelfde als Black Desert Online.

Mijn vraag:

Welke mmo/rpg's zijn de moeite waard? Ik ben iemand die niet echt aan grindfest meedoet. Vereiste die ik wel heb is dat er een actieve community is, hou ervan om ingame te gaan en alleen maar wat te praten met guildies.

Tevens is een game die grafisch er ook erg tof uitziet ook altijd meegenomen natuurlijk.

Brand maar los! :D

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:18

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Waarom ben je snel uitgekeken op TESO of BDO ? Dit zijn nieuwere MMO's die vermoedelijk nog het meeste publiek trekken, naast uiteraard WoW. ZXelf speel ik ook graag Guild Wars ll, maar dat is ook al wat ouder.

Andere MMO's op mijn harde schijf, die ik soms nog opstart:: Star Wars Online, LOTRO (écht oud, maar wel nog leuk), Age of Conan (heel af en toe), Neverwinter Online (alleen als het D&D gebeuren je aanspreekt), Secret World (Horror, onlangs enigszins vernieuwd

Er is wat stilstand in de MMO-wereld, nieuwe spellen hebben moeite om mee te komen, geloof ik en worden bijna niet uitgebracht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:28

RoamingZombie

Watching the sheeple...

The Witcher 3 natuurlijk.

Nuff said 8)

Oh, wacht. MMO's. Geen flauw idee, ik verafschuw MMO's. Witcher 3 is wel een briljante RPG.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:19:

Welke mmo/rpg's zijn de moeite waard?
Confusing... :?

[ Voor 92% gewijzigd door RoamingZombie op 21-08-2018 18:43 ]

Ninety percent of everything is crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
garathane schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 18:23:
Waarom ben je snel uitgekeken op TESO of BDO ? Dit zijn nieuwere MMO's die vermoedelijk nog het meeste publiek trekken, naast uiteraard WoW. ZXelf speel ik ook graag Guild Wars ll, maar dat is ook al wat ouder.

Andere MMO's op mijn harde schijf, die ik soms nog opstart:: Star Wars Online, LOTRO (écht oud, maar wel nog leuk), Age of Conan (heel af en toe), Neverwinter Online (alleen als het D&D gebeuren je aanspreekt), Secret World (Horror, onlangs enigszins vernieuwd

Er is wat stilstand in de MMO-wereld, nieuwe spellen hebben moeite om mee te komen, geloof ik en worden bijna niet uitgebracht.
BDO is niet helemaal de game die ik zoek qua besturing, ben WoW gewend en dat werkt prima. ESO heeft wel dezelfde aspecten alleen in de mindere mate. ESO ben ik snel beu geworden vanwege de wirwar van qeusts, plaatsen waar je na toe kan gaan etc.

Is Guild Wars 2 een beetje te spelen met het gratis spel, of is het echt noodzakelijk de uitbreidingen aan te schaffen? Gelezen dat er toch wel flink wat dingen zijn geblockt als zijnde " free user " zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane

garathane

Geen idee, ik heb het indertijd aangeschaft. Misschien geeft het GW-topic hier wat informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:01
Monster hunter world!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Monster Hunter World staat inderdaad op het lijstje! Gameplay ziet er netjes uit!

Net ook eens wat gameplay beelden bekeken van Blade & Soul. Wellicht ga ik die game eens een kans geven hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:01
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:18:
[...]

Monster Hunter World staat inderdaad op het lijstje! Gameplay ziet er netjes uit!

Net ook eens wat gameplay beelden bekeken van Blade & Soul. Wellicht ga ik die game eens een kans geven hehe
Ik heb zelf blade and soul 2 jaar gespeeld, zou dat spel lekker achterwege laten heb er in totaal zo een 500 euro ingepompt en ik kon nog steeds geen endgame content clearen, ben er sinds kort ook mee gestopt.

daarnaast is die game ook super slecht geoptimaliseerd.

mhw is wel echt een super spel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:19

lordsnow

I know nothing

Meest gespeeld door mij
1. Rift
2. World of Warcraft
3. Elder Scrolls Online
4. The Secret World

Nog te weinig gespeeld om een oordeel te vellen:
1. ArchAge
2. Guild Wars 2

Nog te weinig gespeeld, maar voelt nog als een spel in beta:
1. Shroud Of The Avatar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 14:31
Ik heb zo ongeveer all MMOs gespeeld die er zijn.
Lord of the rings online is mijn nummer 1. Al raad ik die niet meer aan. Veel lag en slechte updates. Denk niet dat die nog.lang te gaan heeft
Nu is het world of Warcraft. En dat is eigenlijk simpel. Er is geen enkele mmo die zo soepel speelt en zoveel content heeft als wow. Er komt geen enkele mmo in de buurt van wow.
Als.je een mmo wilt spelen dan is wow eigenlijk de enige die ik aan kan raden.
Wil je een rpg. Dan zou ik naar Divinity kijken. Deel 1 en 2 zijn geweldig. Kan je heel veel uurtjes in kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ECP0WERS
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Zelf een kleine 4k uur in FFXIV zitten. Als je van een beetje story houd wel een geweldig spel. Spel bouwt wel langzaam op en nieuwere content is leuker dan de start ;)

AMD Ryzen 9 7945HX3D | Minisforum BD790i X3D| Gigabyte GeForce RTX 5070Ti | Corsair Vengeance 96GB 6000C30 | WD SN7100 1TB NVMe SSD | WD SN7100 4TB NVMe SSD | Fractal Design Terra

• garathane

garathane

Ik was Path of Exile even vergeten, een gratis online Diablo kloon

Heb je trouwens de diverse MMO-draadjes in dit forum al eens bekeken ? Daar worden alle werkende MMO's wel besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
garathane schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:20:
Ik was Path of Exile even vergeten, een gratis online Diablo kloon

Heb je trouwens de diverse MMO-draadjes in dit forum al eens bekeken ? Daar worden alle werkende MMO's wel besproken.
Sorry voor het erg late antwoord, ben een tijdje op vakantie geweest. De meeste draadjes heb ik al gelezen indd.. Ik ga Final Fantasy eens proberen. Dat is de enige game die ik nog nooit heb gespeeld..

Thanks allen!
Pagina: 1