Gamepads voor Samsung 4K tv ^^

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Crust
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-01-2025
Gamepads die op zga alle online en single player games werken

Draadloos en oplaadbaar. Budget want het kan... vrienden van mij hebben ook zo'n aliexpress dingen en zeggen dat ze er vriendelijk over zijn. Ik ken er helaas weinig van en die van de vrienden zijn al enkele jaren oud. Ga ze zowiezo ook nog om info vragen. Wat voor mij belangrijk is, is dat ze universeel zijn voor de meeste games en goed hanteren.

Alvast bedankt voor de hulp. Met een paar keywords kan ik al zelf opzoek en hier verder vragen of het de moeite is.

Alle reacties

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:10

Umbrah

The Incredible MapMan

Euh, die tv draait games? Of moeten ze aan een console of iets dergelijks? Of aan een PC? Samsung heeft bovendien veel 4k TV's gemaakt, welke specifiek? Welke games (eerste keer dat ik hoor dat een tv zelf controllers ondersteund...)

[ Voor 51% gewijzigd door Umbrah op 21-08-2018 13:07 ]

• Crust
Umbrah schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:06:
Euh, die tv draait games? Of moeten ze aan een console of iets dergelijks?
Je kan je computerscherm to streamen naar je tv. Of moet ik dan bluetooth naar men computer hebben en telt het niet op de tv?

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:10

Umbrah

The Incredible MapMan

Dat zal dan naar de PC moeten. Ik neem aan dat je miracast bedoeld? Dat is niet echt geschikt voor games... Kun je beter iets als een steambox of shield kopen...

• Crust
Umbrah schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:09:
Dat zal dan naar de PC moeten. Ik neem aan dat je miracast bedoeld? Dat is niet echt geschikt voor games... Kun je beter iets als een steambox of shield kopen...
Bedankt voor je antwoord maar ik ben hier dus totaal leek in om het te begrijpen heb ik teletubbie taal nodig. :$ Je krijgt in ieder geval een +1 tje van me.

• shadvet
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04-02 11:48
PS4 controllers werken op een PS4, Xbox controllers op een Xbox. Voor PC's werken ze allemaal meestal wel, eventueel met een los sturingsprogramma. Informeer eens bij je vrienden waar de games nou echt op draaien. Welk kastje er achter zit zeg maar.

Los daarvan, een controller heeft zelf geen enkel idee welk spel er gespeeld wordt. Het enige wat zo'n ding doet is inputs doorsturen naar je computer/console. Of dat nu via een draad gaat of niet, dat maakt niet uit.

Of ze fijn in de hand liggen is een kwestie van smaak. Kun je beter even naar de Mediamarkt gaan en een showmodel vastpakken.

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

• Crust
shadvet schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:22:
PS4 controllers werken op een PS4, Xbox controllers op een Xbox. Voor PC's werken ze allemaal meestal wel, eventueel met een los sturingsprogramma. Informeer eens bij je vrienden waar de games nou echt op draaien. Welk kastje er achter zit zeg maar.

Los daarvan, een controller heeft zelf geen enkel idee welk spel er gespeeld wordt. Het enige wat zo'n ding doet is inputs doorsturen naar je computer/console. Of dat nu via een draad gaat of niet, dat maakt niet uit.

Of ze fijn in de hand liggen is een kwestie van smaak. Kun je beter even naar de Mediamarkt gaan en een showmodel vastpakken.
Mediamarkt... ik ben toch niet gek...

Kies liever voor aliexpress. 8)7

Ik ga morgen zeker eens met men maat praten, toch al ff niet meer kunnen zien en dan vraag ik het ineens. Tussentijds kan ik ook aan 3de zeker de vraag eens stellen. Altijd leuk wat te babbelen met mensen over aankopen.

[ Voor 12% gewijzigd door Crust op 21-08-2018 17:43 ]

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-02 03:39

RoamingZombie

Watching the sheeple...

Xbox one controller, de fijnste controller in mijn opinie. Werkt voorzover ik weet probleemloos op de PC. Spellen moeten dan wel een controller ondersteunen. Het is dus ook handig om te weten wat je gaat spelen.

Ninety percent of everything is crap.

• shadvet
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04-02 11:48
Crust schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:42:
[...]

Mediamarkt... ik ben toch niet gek...

Kies liever voor aliexpress. 8)7
Ik bedoelde niet dat je iets moet kopen bij de mediamarkt, maar dat je kan testen of het fijn in de hand ligt.

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

• Crust
shadvet schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 18:52:
[...]

Ik bedoelde niet dat je iets moet kopen bij de mediamarkt, maar dat je kan testen of het fijn in de hand ligt.
Ha... ja had zelf ook verder moeten denken. xD

Ben alles behalve te spreken over mediamarkt. Tot 3 x miserie ermee gehad. Was laatste maal geweest toen.
Pagina: 1