Hallo,
Ik heb gister een monitor besteld bij Max ICT. Al tegen beter weten in, vanwege de shopreview hier.
Maargoed het ging om de Samsung LC27HG70
pricewatch: Samsung LC27HG70 Grijs, Zwart
Bij Max ICT stond het hele weekend een prijs van
LC27HG70 27" UltraWide Quad HD Blauw, Grijs Gebogen computer monitor
€ 325,71 ex
€ 395,14 inclusief
Nou leek me dat al niet kloppen, dus heb ik gemaild om te vragen of die prijs klopte.
Ik kreeg de volgende reactie
Hoe lang duurt het meestal voordat je je geld terug hebt bij deze club?
Ik heb gister een monitor besteld bij Max ICT. Al tegen beter weten in, vanwege de shopreview hier.
Maargoed het ging om de Samsung LC27HG70
pricewatch: Samsung LC27HG70 Grijs, Zwart
Bij Max ICT stond het hele weekend een prijs van
LC27HG70 27" UltraWide Quad HD Blauw, Grijs Gebogen computer monitor
€ 325,71 ex
€ 395,14 inclusief
Nou leek me dat al niet kloppen, dus heb ik gemaild om te vragen of die prijs klopte.
Ik kreeg de volgende reactie
Vervolgens besteld en betaald met iDEAL. Vandaag was de prijs opeens 100 euro duurder en kreeg ik een mailtje over een koppelingsfout."
Goedemiddag Hans,
Bedankt voor je mail,
Jazeker klopt deze prijs, deze word direct geleverd vanuit 1 van onze leveranciers.
Houd rekening met +- 3 werkdagen tot levering,
Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,
Met vriendelijke groeten,"
Moet ik dit zomaar accepteren? Het leek allemaal wat beter voor elkaar daar. Maar dit slaat toch weer alles. Ik vraag notabene nog of de prijs klopt."Helaas werd ten tijde van de bestelling een verkeerde prijs op onze website weergegeven door een koppelingsfout met een leverancier. We kunnen het product nog wel leveren, maar niet voor de getoonde prijs.
De correcte prijs voor dit product is: €430,46 excl. BTW.
We horen graag of je het product voor deze prijs alsnog wilt ontvangen of liever een alternatief wenst."
Hoe lang duurt het meestal voordat je je geld terug hebt bij deze club?