Toon posts:

[WhatsApp] Geen bericht gestuurd toch in overzicht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag, in mijn whatsapp overzicht staat een bericht (naar contactpersoon), als ik het open is het echter leeg. Heb ook niks gestuurd. Wel op profiel gekeken. Heeft de ander nu wel of niets ontvangen? Gegoogled maar kom er niet uit, geprobeerd een leeg bericht te sturen naar iemand anders maar dat lukt niet. Is het mogelijk dat ik per ongeluk een leeg bericht stuur? In chat staat ook geen tijd, in overzicht wel.
Geen voorgaande berichten gestuurd.

Beste antwoord (via rens-br op 21-08-2018 14:22)

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-09 16:58
Dit komt gewoon omdat je het profiel(of de chat) hebt bekeken inderdaad. Heb het even geprobeerd en er staat nu ook een lege chat bij mij zonder wat te hebben gestuurd.

edit; de chat blijft enkel staan wanneer je iets hebt getypt, dit hoeft niet te zijn verstuurd. Dus zodra je 1 teken hebt getikt en terug gaat dan blijft de (lege) chat in je overzicht staan. Type je niks dan zal de chat er niet blijven staan.

[ Voor 42% gewijzigd door Royy90 op 21-08-2018 13:54 ]

PSN Profile

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Weet je zeker dat je in je overzicht kijkt en niet in je contactenoverzicht? En in het 'overzicht' staat daar wel een bericht en wat voor bericht is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja weet het zeker, ik sta op de tap chats. Bericht staat in het overzicht, en als ik het open staat er niks. (behalve de standaard tekst Messages to this chat etc etc) geen bericht, geen tijd, geen foto noppes.
Ik heb namelijk ook niks gestuurd... maar begrijp daarom niet dat het er tussen staat. Heb wel op profiel gekeken. Kan er een screenshot van maken?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2018 11:05 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Laatst online: 23-09 16:58
Dit komt gewoon omdat je het profiel(of de chat) hebt bekeken inderdaad. Heb het even geprobeerd en er staat nu ook een lege chat bij mij zonder wat te hebben gestuurd.

edit; de chat blijft enkel staan wanneer je iets hebt getypt, dit hoeft niet te zijn verstuurd. Dus zodra je 1 teken hebt getikt en terug gaat dan blijft de (lege) chat in je overzicht staan. Type je niks dan zal de chat er niet blijven staan.

[ Voor 42% gewijzigd door Royy90 op 21-08-2018 13:54 ]

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Laatst online: 07:59
En jij bent nu denk ik bang dat de ander ook een lege chat ziet staan boven aan zijn (of haar ;)) berichtenlijst.

Dat kun je vrij gemakkelijk even checken, verwijder de chat met 1 van je maatjes en vraag of hij de chat met jou ook verwijderd. Herhaal het proces, dus kijk op zijn profielfoto, typ 'hallo' maar verstuur het niet en kijk of het bericht bij jou er nog steeds staat. Vraag dan aan hem of het bericht er staat.

Tadaa, antwoord op de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Royy90 en kaiseRRuby, combinatie van jullie beide berichten biedt uitkomst. Thanks!
Ook al had ik niks ingetypt, het bericht stond er wel. Nu weet ik in iedergeval dat ik niks heb verstuurd.
Pagina: 1