Hallo allen, graag wil ik jullie om hulp vragen. Vanuit het basis game systeem wil ik hem iets tweaken naar een kantoor pc, waar met name wat browser werk gedaan wordt. Daarnaast moet Indesign/Illustrator/Photoshop erop werken, maar dit is slechts een nevenactiviteit. Daarnaast zullen er geen megaresoluties bewerkt worden (gaat vaak om kleine dingen, zoals foldertje maken etc).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Kantoorwerk waaronder email en browser werk, daarnaast af en toe Indesign/Illustrator, op full hd resolutie (en niet veel groter denk ik). Het is een nevenactiviteit, dus iets geduld hebben we wel, maar het moet wel werkbaar zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is zo'n 800€ exclusief scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD voor opstart, HDD voor opslag, videokaart geschikt voor indesign/illustrator op een aanvaardbaar niveau (geen highend nodig denk ik).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik ga uit van een start met het budget game model, ik verwacht dat die al een goed eind in de richting is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het geluidsniveau zou laag moeten zijn, in ieder geval geen vliegtuig die opstijgt.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Kunnen jullie mij helpen om deze game pc meer geschikt te maken voor het doel van kantoorwerk + licht grafisch werk? Moet er meer intern geheugen voor dit doeleinde of is dit voldoende?
Alvast heel erg vriendelijk bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Kantoorwerk waaronder email en browser werk, daarnaast af en toe Indesign/Illustrator, op full hd resolutie (en niet veel groter denk ik). Het is een nevenactiviteit, dus iets geduld hebben we wel, maar het moet wel werkbaar zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is zo'n 800€ exclusief scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD voor opstart, HDD voor opslag, videokaart geschikt voor indesign/illustrator op een aanvaardbaar niveau (geen highend nodig denk ik).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik ga uit van een start met het budget game model, ik verwacht dat die al een goed eind in de richting is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het geluidsniveau zou laag moeten zijn, in ieder geval geen vliegtuig die opstijgt.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Kunnen jullie mij helpen om deze game pc meer geschikt te maken voor het doel van kantoorwerk + licht grafisch werk? Moet er meer intern geheugen voor dit doeleinde of is dit voldoende?
Alvast heel erg vriendelijk bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 149,50 | € 149,50 |
| 1 | ASRock AB350M Pro4 | € 70,49 | € 70,49 |
| 1 | Gigabyte GTX 1060 WINDFORCE OC 3G | € 235,- | € 235,- |
| 1 | WD Red WD40EFRX, 4TB | € 119,90 | € 119,90 |
| 1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 38,20 | € 38,20 |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16S-8GISB | € 74,50 | € 74,50 |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Kingston A400 480GB | € 77,50 | € 77,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 810,04 | |