Ik zoek een?
* Stock Android (of equivalent met langdurige veiligheids/OS-updates)
* Always-On scherm of LED-lichtje dat aangeeft dat er nieuwe meldingen zijn
* Degelijke camera voor het segment (vgl. Samsung A3)
Wat is je budget?
Midrange: < EUR 350
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voor mijn moeder. Zij gebruikt de telefoon meestal thuis op WiFi maar ook af en toe op stap.
* Ik ben bezorgd om veiligheid, daarom graag Stock Android.
* Ik wil ook niet dat ze het ding continu in haar zak moet hebben of moet checken om te weten dat er een berichtje is, daarom graag Always On scherm of een lichtje
* En het moet bij daglicht een beetje mooie foto's trekken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Vader heeft Samsung A3 (2017) en die voldoet prima op vlak van camera en always-onscherm, maar ik heb geen hoge dunk van de software ondersteuning van Samsung. Bovendien loopt de support daarvoor in 2019 af, dus nu nog die oude versie kopen is geen goed idee. De Samsung A6 (2018) is al wat duurder en blijkt niet in elke regio een always-onscherm te hebben.
* Stock Android (of equivalent met langdurige veiligheids/OS-updates)
* Always-On scherm of LED-lichtje dat aangeeft dat er nieuwe meldingen zijn
* Degelijke camera voor het segment (vgl. Samsung A3)
Wat is je budget?
Midrange: < EUR 350
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voor mijn moeder. Zij gebruikt de telefoon meestal thuis op WiFi maar ook af en toe op stap.
* Ik ben bezorgd om veiligheid, daarom graag Stock Android.
* Ik wil ook niet dat ze het ding continu in haar zak moet hebben of moet checken om te weten dat er een berichtje is, daarom graag Always On scherm of een lichtje
* En het moet bij daglicht een beetje mooie foto's trekken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Vader heeft Samsung A3 (2017) en die voldoet prima op vlak van camera en always-onscherm, maar ik heb geen hoge dunk van de software ondersteuning van Samsung. Bovendien loopt de support daarvoor in 2019 af, dus nu nog die oude versie kopen is geen goed idee. De Samsung A6 (2018) is al wat duurder en blijkt niet in elke regio een always-onscherm te hebben.