Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ziggo Go App afstandsbediening issue - Philips Smart TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Een andere topic op dit forum doorgelezen aangezien ik tegen bepaalde problemen van de Ziggo Go App op mijn Philips 32PFS6402/12 Android TV aan liep. Veel nuttige info gevonden, waarbij oa. het gedraaide beeld probleem opgelost is, een shortcut heb gecreëerd voor de Ziggo Go App in hoofdmenu, maar heb alleen nog een probleem resterend, net zoals Rene Vuijk ruim een 1.5 jaar geleden al aangaf over een USB muis. Deze ziet de app niet. Overige app's op de tv geen probleem en werkt wel. Kan op het scherm van Ziggo Go geen land instelling aanvinken zodat het platform verder opstart.

Wellicht kijk ik er overheen, maar zou graag een oplossing hebben.

Alvast bedankt.
Verwijderd schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:26:
Hallo F-16,

Bedankt voor je uitgebreide uitleg. Ik heb alle stappen doorlopen, ondanks dat ik niet heel handig ben met computers is het allemaal gelukt.
De app staat nu op mijn homescreen en opent horizontaal.
Echter nu kan ik de app nog steeds niet bedienen vanaf mijn afstandsbediening.

Ik heb geprobeerd mijn USB muis te koppelen, ook dit lukte niet, ik krijg dan geen muisaanwijzer te zien op het scherm.

Zijn er nog tips hoe dit opgelost kan worden? Ik heb een Philips TV. (PHILIPS 49PUS6501)

Zou top zijn als ik het helemaal werkend kan krijgen, nu kan ik er nog precies niks mee..

Alvast heel erg bedankt voor het meedenken.