Goede soundbar

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 23:38
Mijn vraag
wij hebben pas een nieuwe tv gekocht namelijk een sony xf85 serie 49 inch smart tv.
Het geluid van de tv zelf in de winkel was ik al heel verbaasd over ik vond het niet slecht.

Nu ben ik op zoek naar een soundbar omdat ik graag van minimalistische dingen hou en niet overal speakers en sub wil hebben.

Prijscategorie zal max rond de 350 liggen.
Ik zoek gewoon een goede middenklasser want zal vooral voor film gebruikt worden maar ook voor te streamen met radio en ik hou van hardstyle dus er mag wel wat bass bij zitten😆

Wat ik een groot pluspunt zou vinden is als de remote van de tv ook werkt met de soundbar als de tv aangaat automatisch ook de soundbar meewerkt.

Natuurlijk is wifi en bluetooth ook een plus voor te streamen van gsm naar tv/soundbar.

Relevante software en hardware die ik gebruik

sony XF85

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

sony ht xt2 veel goede dingen over gelezen.
Bose solo 5
Samsung HW ms650

Als iemand ervaring heeft met een van onderstaande toestellen hoor ik het graag zowel positief als negatief.
Andere suggesties zijn ook meer dan welkom 👍

Eens er een goede lijst uitkomt ga ik naar de naar de winkel om een paar modellen te testen en de verschillen te horen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:28

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud > cea

Wise enough to play the fool

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Eens er een goede lijst uitkomt ga ik naar de naar de winkel om een paar modellen te testen en de verschillen te horen.
Eh, je kunt ook gewoon eens in categorie: Home cinema en audiosets duiken. Er staan er maar 181. Lees reviews en meningen en maak je keus. Vraag me tegelijkertijd wel af waar je er veel tegelijk zou kunnen luisteren. Mediamarkt is niet echt om goed te kunnen luisteren. Correct in Rotterdam wellicht, maar geen idee wat die hebben staan.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 23:38
The Eagle schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:08:
[...]

Eh, je kunt ook gewoon eens in categorie: Home cinema en audiosets duiken. Er staan er maar 181. Lees reviews en meningen en maak je keus. Vraag me tegelijkertijd wel af waar je er veel tegelijk zou kunnen luisteren. Mediamarkt is niet echt om goed te kunnen luisteren. Correct in Rotterdam wellicht, maar geen idee wat die hebben staan.
Hier heb ik al tussen gebladerd vandaar dat ik nog zoek naar meningen.
Al revieuws opgezocht op meerdere paginas maar iedereen is verschillend.
Ik ga denk ik het best bij media markt deze hebben vast een uitgebreid assortiment.
Als de kennis zo groot is daar stel ik mij vragen bij maar ga eens langs gaan paar verschillende modellen beluisteren en dan mijn keuze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Als de reviews en de antwoorden in de topics zo verschillend zijn verwacht je nu wel consistente antwoorden?
Er is prima een selectie te maken van beschikbare modellen welke allemaal hun sterke en zwakke punten hebben, vergelijk ze met je wensen en klaar ben je.

39

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:16

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Je krijgt wat erg duidelijke reacties omdat het erop lijkt dat je je er nogal makkelijk van af maakt.

Selecteer eens in de pw wat je echt erop wilt en bedenk je dat een soundbar nemen ook concessies doen betekent.

Schrijf daarna je overgebleven lijstje nog 'ns op met je wensen en overwegingen. Dan krijg je vanzelf andere reacties.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Fietsbel schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:53:
Als de reviews en de antwoorden in de topics zo verschillend zijn verwacht je nu wel consistente antwoorden?
Er is prima een selectie te maken van beschikbare modellen welke allemaal hun sterke en zwakke punten hebben, vergelijk ze met je wensen en klaar ben je.
Als het altijd zo was, waren de aankoop advies fora ook niet nodig. De Pricewatch kan in deze niet meer dan een inspiratiebron zijn, door aan te geven wat er mogelijk is binnen het budget. Vervolgens kan te verder filteren door de reviews. Als daar een paar uit overblijven, wat ts lijkt te hebben gedaan (hij geeft zelf al drie soundbars aan), kan hij toch om reacties vragen? Niet iedereen zal een review willen schrijven, bijvoorbeeld, maar is wel bereid een korte inhoudelijke reactie te geven.

Uiteindelijk zal de ts een selectie moeten maken en daarmee naar een winkel gaan om zelf de uiteindelijke keuze te maken.

[ Voor 37% gewijzigd door CH4OS op 23-08-2018 00:25 ]

Pagina: 1