Ik zoek een?
Ik twijfel of ik de S9 256G wil of de S9+ 256G.
Wat is je budget?
Budget is geen probleem.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De grote opslag is een pré, ik wil foto's en video's maken, muziek luisteren, gamen, (audio) boeken, comics en soortgelijke dingen lezen/beluisteren en natuurlijk, de normale dingen zoals texten, videogesprekken, maps, e-mailen, documenten lezen en bewerken etc.
Ik wil een snelle apparaat die waar ik een beetje lang mee kan doen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb altijd Samsung gebruikt, zelfs voor de smartphone era. Ik wil de S9 of S9+ 256G
Welke vragen heb je hier nog over?
Er zijn een aantal dingen waar ik me zorgen over maak., nl.:
Ik twijfel of ik de S9 256G wil of de S9+ 256G.
Wat is je budget?
Budget is geen probleem.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De grote opslag is een pré, ik wil foto's en video's maken, muziek luisteren, gamen, (audio) boeken, comics en soortgelijke dingen lezen/beluisteren en natuurlijk, de normale dingen zoals texten, videogesprekken, maps, e-mailen, documenten lezen en bewerken etc.
Ik wil een snelle apparaat die waar ik een beetje lang mee kan doen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb altijd Samsung gebruikt, zelfs voor de smartphone era. Ik wil de S9 of S9+ 256G
Welke vragen heb je hier nog over?
Er zijn een aantal dingen waar ik me zorgen over maak., nl.:
- De processorsnelheid is lager bij de S9+ (2,7 vm 2,9 S9). Is dit een probleem of heb ik meerwaarde aan het feit dat de werkgeheugen groter is? (6G, vm 4G S9)
- Dpi is minder (531 vm 568 S9)
- De S9+ heeft geen A2DP
- De S9+ is niet spatwaterdicht of vochtbestendig. Hoe kan iets waterdicht zijn maar toch niet bestendig zijn tegen vocht?
- Als laatste maak ik me zorgen over oververhitten. Ik heb een S5+ en die werd algauw warm. Ik ben langs MM geweest en ik heb gemerkt dat sommige van de S9s behoorlijk warm waren terwijl de rest niet. Ik was vergeten te kijken of dit random was of dat de telefoons die warm werden allemaal plussen waren.