Toon posts:

Viper II in Direct3d Flikkerend beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik bv. NFS 5 opstart en ik mag een auto selecteren flikkert het beeld enorm, ik heb de drivers die 20 mei op tweakers stonden, dus dat zit denk ik wel goed. Ik heb hem bij iemand in een celly 500 op een abit zm6 geprikt. Weet er iemand een oplossing en/of heeft hetzelfde probleem. Alvast heel erg bedankt.

Verwijderd

In een viper II zitten hardware matige foutjes.....

Verwijderd

Er is volgens mij geen oplossing voor ik heb het ook, maar het spel doet het gelukkig goed, het is alleen het menu dus dat is nog niet zo heel erg

Hoi

Verwijderd

Topicstarter
Welke drivers heb je? Het spel doet nl. ook raar bij mij. Als het alleen het menu was vond ik het niet zo erg.

Verwijderd

Ik gebruik nu de 5000 drivers(ofzoiets) dus niet die nieuwe 5001 maar die daarvoor deze werken probleemloos, en hebben zelfs t&l(werkt nog niet perfect maar goed)
Hij loop goed, alleen is het menu flikkerend

Hoi Suc6

Verwijderd

weleens van VSync gehoord ? Overigens kan je Triple buffering ook aanzetten (game heeft optie in Register zitten), scheelt ook weer.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:32

4POX

Everybody is wired

Dat kun je allemaal wel instellen met s3tweak... Is wel te downen van www.s3p.co.uk

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Topicstarter
Kijk aan s3 tweak heb ik wat, heel erg bedankt, ik ga het meteen proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas werkt het niet :(
Moet vsync aan of uit?
En wat zou ik nog meer moeten instellen?

Verwijderd

Is het niet gewoon je refresrate die fout staat in die bepaalde resolutie?

Als ik na een verse win instal een spelletje ga spelen op 1024x768 ofzo moet ik eerst terug naar windows om mijn refreshrate goed te zetten voor de res en kleurdiepte, desktop staat op 1280x1024

Verwijderd

S3Tweak en InControl liggen weleens in de clinch....... maar InControl kan VSync ook aanzetten. Binnenkort komt er een nieuwe S3Tweak die beter werkt (dit weekend ?)

Klimer, dat is niet normaal... Ook een Vip2 ;) ?
Pagina: 1