Als ik bv. NFS 5 opstart en ik mag een auto selecteren flikkert het beeld enorm, ik heb de drivers die 20 mei op tweakers stonden, dus dat zit denk ik wel goed. Ik heb hem bij iemand in een celly 500 op een abit zm6 geprikt. Weet er iemand een oplossing en/of heeft hetzelfde probleem. Alvast heel erg bedankt.
Verwijderd
Er is volgens mij geen oplossing voor ik heb het ook, maar het spel doet het gelukkig goed, het is alleen het menu dus dat is nog niet zo heel erg
Hoi
Hoi
Welke drivers heb je? Het spel doet nl. ook raar bij mij. Als het alleen het menu was vond ik het niet zo erg.
Verwijderd
Ik gebruik nu de 5000 drivers(ofzoiets) dus niet die nieuwe 5001 maar die daarvoor deze werken probleemloos, en hebben zelfs t&l(werkt nog niet perfect maar goed)
Hij loop goed, alleen is het menu flikkerend
Hoi Suc6
Hij loop goed, alleen is het menu flikkerend
Hoi Suc6
Verwijderd
weleens van VSync gehoord ? Overigens kan je Triple buffering ook aanzetten (game heeft optie in Register zitten), scheelt ook weer.
Dat kun je allemaal wel instellen met s3tweak... Is wel te downen van www.s3p.co.uk
Verwijderd
Is het niet gewoon je refresrate die fout staat in die bepaalde resolutie?
Als ik na een verse win instal een spelletje ga spelen op 1024x768 ofzo moet ik eerst terug naar windows om mijn refreshrate goed te zetten voor de res en kleurdiepte, desktop staat op 1280x1024
Als ik na een verse win instal een spelletje ga spelen op 1024x768 ofzo moet ik eerst terug naar windows om mijn refreshrate goed te zetten voor de res en kleurdiepte, desktop staat op 1280x1024
Verwijderd
S3Tweak en InControl liggen weleens in de clinch....... maar InControl kan VSync ook aanzetten. Binnenkort komt er een nieuwe S3Tweak die beter werkt (dit weekend ?)
Klimer, dat is niet normaal... Ook een Vip2
?
Klimer, dat is niet normaal... Ook een Vip2
Pagina: 1