Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1106631

Topicstarter
Mijn vraag
Mijn werkgever is overgegaan van IPhones naar Android (Samsung). Ik wil graag twee beltonen die ik altijd op mijn IPhone gebruikte, gebruiken op mijn Android-toestel. Het gaat om beltonen die in het IOS-menu onder het submenu “klassiek” stonden (Stoomfluit en Klok). Na flink gespeur op internet en na wat geprobeer met een transferprogramma, lukt dit me niet. Is er iemand die tips heeft?

Relevante software en hardware die ik gebruik
IPhone 6 / IOS 11 (oud)
Samsung Galaxy A3 2017 / Android 8.0 (nieuw)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Dr.Phone Transfer: vindt geen enkele beltoon op mijn IOS-apparaat, ondanks dat in de beschrijving op internet staat dat dit wel zou werken en ondanks een speciale beltoon-zoekfunctie. Mijn apparaat wordt wel herkend (foto’s komen b.v. wel in beeld).
Diverse bronnen met beltonen: hier kan ik ‘mijn’ beltonen niet vinden.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek het appje zedge eens op... Hier staan veel beltonen op. Hele grote kans dat de tonen die jij wil er ook op staan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07 23:38
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 21:22:
Zoek het appje zedge eens op... Hier staan veel beltonen op. Hele grote kans dat de tonen die jij wil er ook op staan...
Inderdaad daar zitten veel van de iOS ringtones in, ook de Hangouts bericht en beltoon, die vind gebruik ik ook :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dank Ski en Luinwethion... Ik heb Zedge geïnstalleerd, en inderdaad veel IOS-beltonen, maar helaas, de beltonen die ik zoek kan ik niet vinden...
Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-08 16:51
Gewoon opnemen? Qua kwaliteit natuurlijk niet geweldig, maar voor een beltoontje moet het wel voldoende zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

TommieW

Numa numa.

WEBGAMING schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:00:
Gewoon opnemen? Qua kwaliteit natuurlijk niet geweldig, maar voor een beltoontje moet het wel voldoende zijn.
Wellicht beter alternatief: gewoon met een 3,5mm naar 3,5mm kabeltje opnemen met een programma als Audacity.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
Nog veel beter inderdaad! Weet alleen niet of de beltonen ook over de jack komen, maar neem aan van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
WEBGAMING schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:05:
Nog veel beter inderdaad! Weet alleen niet of de beltonen ook over de jack komen, maar neem aan van wel.
Vziw is dit in ieder geval in te stellen als het standaard niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Goed idee mensen; dank jullie! Dit valt te proberen. Wel eerst zo’n 3,5 mm naar 3,5 mm-kabeltje zien te scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
Action, kost echt helemaal niets ;)
Pagina: 1