Toon posts:

Website - accounts A en B komen samen tot inhoud van formuli

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag allen, hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. Ik hoop een relatief eenvoudig web-platform in elkaar te knutselen met de volgende opzet:

Er zijn accounts A en B. Voor dit voorbeeld is er één account A, en vier accounts B.

1. Account A kan een formulier met 10 velden invullen, formulier 1.
2. Alle accounts B zien vervolgens formulier 1.
3. Accounts B kunnen nu individueel wijzigingen aanbrengen aan formulier 1.
4. Account A ziet de verschillende wijzigingen, en maakt zijn keuze uit één van de accounts B, account B-2. Hij maakt nog een laatste wijziging aan één van de velden en stuurt deze aan account B-2.
5. Account B-2 gaat akkoord en er is overeenstemming over de inhoud van de velden bereikt.

Omdat het vooral in de vrienden- en familiaire sfeer gebruikt zal worden, hoop ik zoiets zelf te kunnen doen. Hebben jullie aanbevelingen of een startpunt vanaf waar ik verder kan onderzoeken want ik zal maar eerlijk zijn; ik zou niet weten waar ik moet beginnen met googelen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 16:58:
Hebben jullie aanbevelingen of een startpunt vanaf waar ik verder kan onderzoeken want ik zal maar eerlijk zijn; ik zou niet weten waar ik moet beginnen met googelen.
Ik zou niet weten waar wij zouden moeten beginnen met uitleggen. Deze vraag is véél te breed en open om een zinnig antwoord op te geven. Heb je überhaupt programmeerervaring? Welk platform gaat je voorkeur naar uit? Ik neem aan dat je, behalve de erg summiere "projectbeschrijving" ook al een uitgebreidere 'blauwdruk' hebt? Heb je al code of zaken die je kunt (her)gebruiken etc? Heb je al een begin of zit je nog in de 'fantaseer' fase?

Nee, sorry, hier kunnen we in Webdesign, Markup & Clientside Scripting niets mee. Concrete vragen zijn van harte welkom (zie ook Waar hoort mijn topic?) maar dit... sorry.

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 20-08-2018 17:13 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.