Toon posts:

videokaart onder fl 300,-

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een videokaartje voor minder dan 300 guldentjes, de vraag:
Welke videokaart is dan de beste keus...?
Ik dacht zelf aan een Stealth Extreme (die ene met die savage 4pro+ chip-apparaat-ding-machientje). Het enige nadeel ervan is dat ie geen tv-out heeft :( (zover ik weet)
Als jullie nog andere suggesties hebben, wil ik het graag horen.
fl 300 is de MAX.........thanx

Verwijderd

Een V3 3000 kost zo'n 300 piek en heeft TV-Out. Het hangt er ook een beetje vanaf welke games je speelt en hoe de rest van je systeem eruit ziet. Een Savage 2000 met TV Out kost 349 en is met Quake 3 en Unreal Tournament bijna even snel als een Geforce.

Verwijderd

Topicstarter
Is die viper II bijna evensnel als een geforce??? huh.. bedoel je een ddr-versie.. wow, dat had ik dus niet gedacht!
Maar uh, is een sdr-geforce sneller dan een TNT 2 (ultra)?
Alvast bedank

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
SDR Geforce is zeker sneller dan een tnt2ultra. Het geheugen is namelijk allebei SDR en de Gforce heeft een snellere databus en een snellere core en kan meer handelingen verrichten

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

Topicstarter
Hoe snel is de Viper II t.o.v. Geforce DDR?? Is hij sneller dan een SDR versie, of niet? Als hij sneller is dan een SDR dan koop ik de Viper.. en ja ik weet dat de drivers niet geweldig zijn, maar het moet snel zijn en nog even mee kunnen..
Als jullie aub antwoord kunnen geven want a.s. zondag ga ik hem kopen.. thanx

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Viper II is niet sneller dan de GF SDR dacht ik (misschien in Q3 en UT een fractie)... verder heeft de viper II veel driver problemen, als je het geld hebt zou ik ZEKER voor de GF gaan

specs

Pagina: 1