Op zoek naar: Survey tool voor uitgebreid onderzoek

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-08 20:39
Op zoek naar survey tool voor 800 responses

Beste tweakers,

Ik wil graag een onderzoek doen onder ons netwerk van maximaal 800 respondenten. Ik ben op zoek naar een surveytool die mijn respondenten de mogelijkheid geeft om mijn vragen (~40) te beantwoorden. In principe een niet zo moeilijke vraag, echter vallen de opties op het internet die ik heb gevonden een beetje tegen, Surveymonkey kost teveel (jaarlijks abbo) voor de eisen, terwijl typeform het niet toelaat mensen tussendoor te laten stoppen / verdergaan.
  • Eisen
  • Standaard typeforms met wat operators
  • Mogelijkheid tot uploaden documenten (>5gb storage)
  • Mogelijkheid tot inloggen / verdergaan waar gebleven
  • Exporteren antwoorden naar Excel / CSV
  • Maximaal €100 voor twee maand gebruik
Hebben jullie goede suggesties betreft een surveytool?

Alvast bedankt

- Marvin

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Google Forms?
Sharepoint?
Een eigen Wordpress-VPS met enkele plugins?

Zat mogelijkheden maar de eisen die je stelt zijn voornamelijk functioneel en niet technisch. Ik kan zo uit mijn hoofd nog wel 10 vragen posten over (simpele) technische zaken.

Misschien kan je je vraagstelling iets uitbreiden / toelichten? Of aangeven waarom Sharepoint of Wordpress geen goed idee is?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasperNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:53
https://www.limesurvey.org lijkt te voldoen aan je lijstje met eisen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
MAX3400 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 14:25:
Google Forms?
Sharepoint?
Een eigen Wordpress-VPS met enkele plugins?

Zat mogelijkheden maar de eisen die je stelt zijn voornamelijk functioneel en niet technisch. Ik kan zo uit mijn hoofd nog wel 10 vragen posten over (simpele) technische zaken.

Misschien kan je je vraagstelling iets uitbreiden / toelichten? Of aangeven waarom Sharepoint of Wordpress geen goed idee is?
Google forms laat naar mijn weten geen uploads toe, en zijn bovendien niet verder te gebruiken na het afsluiten van de survey naar mijn weten.

Mogelijkheden van sharepoint zijn bij mij niet bekend en ik word zelf niet veel wijzer van hun website over bestandupload.

Het liefst een zo simpel mogelijke tool om te gebruiken, heb zelf geen ervaring met het opzetten van wordpress plug-ins e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
Limesurvey heeft een limiet van maar 3gb als ik het goed begrijp, blijft dit zo als je ze zelf host?

Ik kan dan iemand van IT vragen of zelf hosten een optie is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CasperNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:53
Marvin- schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 14:41:
[...]

Limesurvey heeft een limiet van maar 3gb als ik het goed begrijp, blijft dit zo als je ze zelf host?

Ik kan dan iemand van IT vragen of zelf hosten een optie is.
Ik geloof idd dat het limiet gebonden is aan de hostingopties bij limesurvey, zover ik weet is er geen limiet als je het zelf host maar dat weet ik niet zeker! (Kan er zo 1,2,3 niet iets over vinden)

Ik heb zelf in het verleden zelf wat kleinschalige vragenlijstjes opgesteld met limesruvey, werkt prima. Ook met inloggen / verder gaan waar gebleven/ mobiele weergave etc. etc.

Denk het beste om gewoon even een testservetje/localhost op te zetten en gewoon even te spelen om te kijken of het bevalt, kan je gelijk die fileupload checken ;)
Pagina: 1