Mijn vraag
In mijn huis ben ik bezig domotica te introduceren. Ik heb 6 groepen spots door middel van Fibaro dimmers aangestuurd. 4 van die groepen heb ik door middel van een puls drukker + schakeldraad kunnen aansluiten (ik kon makkelijk een kabel die kant op krijgen) maar de andere 2 groepen kan ik vooralsnog niet schakelen aan de wand. (ik krijg geen draden van de controller naar de inbouwdoos).
Wat ik in de betreffende inbouw doos heb liggen zijn een blauwe en bruine draad.
Mijn vraag: Zijn er mooie oplossingen te bedenken waarmee ik:
1. Een standaard (dubbele) pulsdrukker kan plaatsen voor die 2 groepen.
2. De controller op het lichtnet kan zetten.
De (dubbele) pulsdrukker moet dus een signaal sturen naar de dimmer(s)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Fibaro Dimmer 2 aangestuurd door Domoticz. (Z-Wave)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Momenteel heb ik een Z-Wave.me (POPP) draadloze schakelaar, maar het gevoel daarin bevalt me niet zo bovendien is het ontwerp van de knoppen anders (WAF...)
In mijn huis ben ik bezig domotica te introduceren. Ik heb 6 groepen spots door middel van Fibaro dimmers aangestuurd. 4 van die groepen heb ik door middel van een puls drukker + schakeldraad kunnen aansluiten (ik kon makkelijk een kabel die kant op krijgen) maar de andere 2 groepen kan ik vooralsnog niet schakelen aan de wand. (ik krijg geen draden van de controller naar de inbouwdoos).
Wat ik in de betreffende inbouw doos heb liggen zijn een blauwe en bruine draad.
Mijn vraag: Zijn er mooie oplossingen te bedenken waarmee ik:
1. Een standaard (dubbele) pulsdrukker kan plaatsen voor die 2 groepen.
2. De controller op het lichtnet kan zetten.
De (dubbele) pulsdrukker moet dus een signaal sturen naar de dimmer(s)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Fibaro Dimmer 2 aangestuurd door Domoticz. (Z-Wave)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Momenteel heb ik een Z-Wave.me (POPP) draadloze schakelaar, maar het gevoel daarin bevalt me niet zo bovendien is het ontwerp van de knoppen anders (WAF...)