Sony STR-KS2300

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunk85
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-01-2022
hallo ik ben voor me ouders wat aan het uitzoeken,want ze zijn ook niet de jongste meer,maar ze hebben een winkelprijs nodig van een oud model sony reciever ivm verzekering het gaat om de Sony STR-KS2300

heb sony al gebeld ze wisten het niet eens ja vond het wel raar want wie bewaard nou de bon na de garantie periode

vast bedankt

Beste antwoord (via Beunk85 op 24-08-2018 18:04)

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Op deze Sony pagina is te zien dat die receiver onderdeel uit maakte van 2 sets die je via de Pricewatch kan terugvinden namelijk de HT-SF2300 en de HT-SS2300.

Deze producten stammen uit 2009 en hadden toen een nieuwwaarde die nog onder de € 500 lag inclusief de bijbehorende speakerset. De waarde van zo'n ding lijkt me nu nihil. Waarom is de aankoopprijs zo lang na dato nog relevant?

[ Voor 4% gewijzigd door S1NN3D op 20-08-2018 12:13 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik lees een oud topic terug op Tweakers (uit 2014) waarin iemand toen al aangaf dat het apparaat 6 jaar oud was. Dat betekent dat deze receiver zomaar 10 jaar oud kan zijn. Dan maakt de verzekerde waarde of aankoopwaarde toch inmiddels niks meer uit? Zelf ben ik bijv. voor nieuwwaarde verzekerd, maar - paradoxaal genoeg - loopt ook dat stapsgewijs af omdat een apparaat op een gegeven moment niks meer waard is. Ik heb even voor je gezocht, maar ik kan het helaas ook zo snel niet vinden wat de Sony STR-KS2300 gekost heeft destijds. Je ouders zouden op hun bankrekening kunnen kijken wat ze er toen voor hebben uitgegeven in de winkel.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Op deze Sony pagina is te zien dat die receiver onderdeel uit maakte van 2 sets die je via de Pricewatch kan terugvinden namelijk de HT-SF2300 en de HT-SS2300.

Deze producten stammen uit 2009 en hadden toen een nieuwwaarde die nog onder de € 500 lag inclusief de bijbehorende speakerset. De waarde van zo'n ding lijkt me nu nihil. Waarom is de aankoopprijs zo lang na dato nog relevant?

[ Voor 4% gewijzigd door S1NN3D op 20-08-2018 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunk85
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-01-2022
bedankt voor de hulp en deze topic kan gesloten worden