Toon posts:

Wie is er nou echt tevreden met zijn VM 451 Pro??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een groot aantal toppics over probs en andere problemen met Iiyama en Tele-plan zou ik graag is willen weten of er ook mensen zijn die gewoon tevreden zijn over hun VM451 Pro??

Ik wel tenminste:

*Goed refreshrates
*lekker stabiel en duidelijk beeld
*Fijne Usb hub

Ben er gewoon tevreden over ,ben ik de enigste of zijn er meer Got'érs die de 451 ondanks de zware kritiek ,TOCH nog een goede monitor vinden :?

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

Ondanks het vergeten van de instellingen is ie inderdaad erg best >:)

Gelukkig blijft het bij beperkt tot het vergeten van de OSD taal en Ballonhelp e.d.
De beeldinstellingen blijven redelijk gelijk en af en toe een milimetertje bijstellen is niet zo'n groot probleem.

Maar als ik tegen het eind van de garantie periode zit ben ik ineens totaal niet te spreken over dit pokkeding en wil ik een die niets vergeet (in ieder geval een nieuwere :) )

Dus lang zo gek nog niet.

Nu ook zonder stropdas

Verwijderd

ben ik de enigste of zijn er meer Got'érs die de 451 ondanks de zware kritiek, nog een goede monitor vinden :?
Dat komt gewoon omdat 90% van de mensen hier zo'n ding hebben.
Daardoor zullen er sneller problemen naar boven komen dan met bijvoorbeeld een highscreen-beeldscherm of zo

• Maurits van Baerle
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik ben er best tevreden mee. Ik had er een uit de problematische serie. Ergens rond februari gekocht geloof ik.
Na de bekende paarse vlekken in de hoeken heb ik hem laten repareren toen duidelijk werd dat het verholpen kon worden. 24 kilo drie trappen op tillen! :)

Nu flitst hij nog heel af en toe (ongeveer 1x per maand gedurende 1 seconde) paars in de hoeken en verder prima, geen problemen. Het niet onthouden van de instellingen heb ik sowieso nooit last van gehad.

Nu ben ik best tevreden met hem. Vooral die USB hub in de voet vind ik heel handig.
Natuurlijk, als ik eens een 19" Trinitron Sony zie raak ik wel even jaloers maar die dingen zijn een stuk duurder.

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic