Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds een paar uur wordt mijn beeldscherm van mijn laptop zwart op het moment dat het inlogscherm zou moeten verschijnen, nadat Windows 10 geladen is. De muis is wel zichtbaar met af en toe het blauwe laadicoontje. Het gaat om een HP 840 G1. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd om het op te lossen:
-Opstarten in Safe Mode veranderd niks
-Opstartherstel werkt niet
-Terugzetten naar oudere versies kan niet evenals systeemherstel.
-Ram geheugen omwisselen heeft niets uitgehaald
-Tijdens het zwarte scherm systeembeheer oproepen lukt niet, en proberen alsnog in te loggen door het wachtwoord in te voeren heeft ook geen effect.

Kortom, alle standaard tips en trucs lijken niet te werken. Ik heb wel enigzins verstand van computers maar na 6 uur zwoegen ben ik niks opgeschoten. Ik hoop dat ik iets over het hoofd zie, en dat een van jullie dan kan helpen.

Mijn excuses als ik dit verkeerd plaats of niet de juiste forumregels naleef, maar ik kan alle hulp gebruiken om mijn laptop weer tot leven te wekken.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:23
Kan je dit eens proberen?

Solution 1 – Use Windows Key + P shortcut to switch displays

If you’re getting black screen before login on Windows 10, you might want to try using Windows Key + P shortcut to switch displays. To do that, follow these instructions:

Press Windows Key + P shortcut to open Project menu.
project-menu
Project menu will now open, but you won’t be able to see it. Don’t worry, that’s perfectly normal.
Now press up or down arrow key a few times and press Enter.
If you are successful, your screen should appear. If your screen doesn’t appear, you might have to repeat this step a few times.

For some reason, after update to Windows 10, your project mode might change to Second screen only, and you need to change that by following our instructions. We’ve had this issue, and it was fixed after 6 or 7 tries, so it crucial that you be persistent.

We have to mention that if your account is protected by password, you’ll have to log in first. To do this, press Space or Ctrl, enter your password and press Enter. This can be tricky, because you’ll be doing this on black screen, so it might take you a few tries.

https://windowsreport.com/windows-10-black-screen-cursor/

[ Voor 27% gewijzigd door HKLM_ op 20-08-2018 11:45 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie. Helaas heeft het geen effect. Het enigste dat ik voor elkaar krijg is een blauwe balk aan de rechterkant van het scherm. Die is ongeveer eenvijfde van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Itrme
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:05
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 16:01:
Bedankt voor je reactie. Helaas heeft het geen effect. Het enigste dat ik voor elkaar krijg is een blauwe balk aan de rechterkant van het scherm. Die is ongeveer eenvijfde van het scherm.
Die blauwe balk klinkt wel alsof het scherm nog enigzins functioneert. Heb je anders een los scherm of tv die je aan kan sluiten?