Toon posts:

Alleen clone en geen extended bij TwinView

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op het twinview tabblad kijk bij de geavanceerde eigenschappen van mijn video kaart, zie ik alleen maar clone staan en niet extended mode. Ik heb een kleuren TV aan mijn Geforce2 MX hangen. Ik heb al verschillende detonator drivers geprobeerd maar bij allemaal krijg ik hetzelfde. Op dit moment heb ik detonator 12.90 geinstalleerd. Iemand een idee waarom extended er niet bij staat?

• jahako
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 17:40
Als je 2 beeldschermen in het venstertje van geavanceerd zie, hoef je alleen maar op het tweede beeldscherm te klikken om deze in te schakelen als extended.
Er wordt dan gevraagd of je dit scherm wilt inschakelen, als het goed is heb je dan de beschikking over een extended desktop.
Gr. j

Verwijderd

Topicstarter
Werkt perfect, bedankt.

Verwijderd

ik neem aan dat dit niet onder win 2k is

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Op donderdag 19 juli 2001 11:40 schreef GJdeGraaf het volgende:
ik neem aan dat dit niet onder win 2k is
bij mij wel :)

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op donderdag 19 juli 2001 11:41 schreef Spice het volgende:

[..]

bij mij wel :)
Hoe heb je dat dat gedaan?!?

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Verwijderd

Dat twinview is vaaaaaaag. Het werkt gewoon af en toe niet, nVidia moet maar eens goede drivers gaan maken. Check ook mijn sig, zo denk ik op het moment over nieuwe detonators.

• Apestaartje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01-2020

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Bij die 6.35 Drivers hadden ze die clone functie toch beter/duidelijker voor elkaar. (8>

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

Pagina: 1