Hallo allemaal,
Ik ga voor het eerst zelf een PC bouwen en ben erg benieuwd naar jullie mening over de onderdelen die ik bij elkaar heb gezocht.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem moet futureproof zijn. Op het moment kom ik centen te kort voor bijvoorbeeld een dikke videokaart daarom wil ik die pas later aanschaffen. Ik wil er lang mee vooruit kunnen en hem later kunnen uitbreiden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
zoals ik hem nu heb samengesteld zit ik rond de 600 euro.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Uiteindelijk wil ik er ook games op kunnen spelen. Maar voor nu gebruik ik hem alleen voor muziekproductie. Ik denk dat ik me eerst wel red met de geïntegreerde graphics. Uiteindelijk wil ik extra RAM toevoegen en wellicht upgraden naar een i5. Ook wil later pas een SSD schijf aanschaffen.
Ga je overklokken?
Ik ben wel van plan de i3 iets over te clocken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb me redelijk goed ingelezen maar ik zou toch graag bevestiging willen hebben dat ik het juiste spul bij elkaar heb gezocht.
Ik ben ook benieuwd naar jullie mening over dit 'future proof' budget systeem. Zouden jullie nog dingen anders doen? Passen de onderdelen allemaal bij elkaar?
Hieronder mijn wenslijst:
Alvast bedankt!
Ik ga voor het eerst zelf een PC bouwen en ben erg benieuwd naar jullie mening over de onderdelen die ik bij elkaar heb gezocht.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem moet futureproof zijn. Op het moment kom ik centen te kort voor bijvoorbeeld een dikke videokaart daarom wil ik die pas later aanschaffen. Ik wil er lang mee vooruit kunnen en hem later kunnen uitbreiden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
zoals ik hem nu heb samengesteld zit ik rond de 600 euro.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Uiteindelijk wil ik er ook games op kunnen spelen. Maar voor nu gebruik ik hem alleen voor muziekproductie. Ik denk dat ik me eerst wel red met de geïntegreerde graphics. Uiteindelijk wil ik extra RAM toevoegen en wellicht upgraden naar een i5. Ook wil later pas een SSD schijf aanschaffen.
Ga je overklokken?
Ik ben wel van plan de i3 iets over te clocken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb me redelijk goed ingelezen maar ik zou toch graag bevestiging willen hebben dat ik het juiste spul bij elkaar heb gezocht.
Ik ben ook benieuwd naar jullie mening over dit 'future proof' budget systeem. Zouden jullie nog dingen anders doen? Passen de onderdelen allemaal bij elkaar?
Hieronder mijn wenslijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-8350K Boxed | € 173,95 | € 173,95 |
| 1 | Gigabyte Z370P D3 | € 95,05 | € 95,05 |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 58,55 | € 58,55 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.4 version B | € 25,05 | € 25,05 |
| 1 | Kingston HyperX Predator HX432C16PB3K2/8 | € 102,12 | € 102,12 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 85,90 | € 85,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 610,52 | |
Alvast bedankt!