Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Crust
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-01 11:05
Hoi,

Men buurman wil van zijn tv af omdat die iets actievers wil gaan doen in de plaats. Ik dacht dat deze wel mooi was. Kunnen jullie mij wat op de weg helpen of dit ding enigszins nog goed is?

Heb ook al wat rondgekeken bij de reviews maar reviews zijn natuurlijk vaak bewust geplaatst en ik weet dus ook niet wat ik ervan geloven mag.

Bedankt.

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-11 14:43
Dan kan je het beste naar professionele reviews kijken.
Bijvoorbeeld deze:
https://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/mu8000

Dit is de MU7000 bij ons.
Als hij er niet te veel voor vraagt is het best een aardige tv.

[ Voor 17% gewijzigd door Arjant2 op 19-08-2018 20:40 ]

• Crust
Wat zijn zo'n dingen die ik moet doen om het toestel te testen? Het toestel zou 4 maand en oud zijn.

Ik kan het factuur zien. Ik kan ook zelf inspecteren van scherm, zien of alles krasloos is. Ik kan de tv ook aanzetten om te zien of er geen dode pixels zijn of andere scherm beschadigingen. Ik kan ook vragen of ze wifi kunnen aanzetten om te tonen of alles nog wel werkt zoals het hoort.

Zijn er dingen die ik extra kan doen? Hoe zouden jullie dit aanpakken.

Alvast bedankt.
Groet
Crust

Zou om dit model gaan: https://www.displayspecifications.com/en/model/3b6db04

[ Voor 7% gewijzigd door Crust op 20-08-2018 17:32 ]

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:20
Ik snap je vraag niet :?

[ Voor 8% gewijzigd door migchiell op 20-08-2018 17:30 ]

• Crust
Mijn vraag is wat voor zaken ik kan doorlopen om het toestel grondiger te testen bij de verkoper.

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Ik denk dat TS vanavond bij een tweedehands TV gaat bekijken en wil weten waar hij op moet letten voor hij tot aankoop overgaat

Try SCE to Aux

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Neem een USB stick mee met meuk die je gewend bent? Of een paar 4K demo's zoals een paar filmtrailers of een voetbalwedstrijd?

Ik kan niet precies weten wat jouw persoonlijke verwachtingen / gebruik van een 4K TV zijn maar dat "zou" op basis van reviews en onderzoek wel een aanwijzing moeten zijn?

Neem je wel een flinke auto mee??

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:20
Imnoa schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 17:31:
Ik denk dat TS vanavond bij een tweedehands TV gaat bekijken en wil weten waar hij op moet letten voor hij tot aankoop overgaat
Aha :)

In dat geval zou ik bedenken wat je zelf met de tv wilt gaan doen en kijken of dat goed werkt, dus sowieso het beeld/geluid en wifi als je dat denkt te gaan gebruiken.

Wil je geluid via de tv zelf luisteren, via een koptelefoon of via een externe versterker? Dan zou ik ook de uitgangen even testen.

Verder bon meenemen.

• Crust
MAX3400 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 17:32:
Neem een USB stick mee met meuk die je gewend bent? Of een paar 4K demo's zoals een paar filmtrailers of een voetbalwedstrijd?

Ik kan niet precies weten wat jouw persoonlijke verwachtingen / gebruik van een 4K TV zijn maar dat "zou" op basis van reviews en onderzoek wel een aanwijzing moeten zijn?

Neem je wel een flinke auto mee??
cx 5 en 3 passagiers.

Gebruik: Netflix, wat games erop spelen, wat films erop draaien, eventueel er een beetje op surfen. Maar vooral netflix kijken.

[ Voor 12% gewijzigd door Crust op 20-08-2018 17:56 ]

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Waar gaat die 3e passagier zitten op de terugweg?
Je zal sowieso de bank plat moeten leggen.

Een grote TV valt behoorlijk tegen als die een auto in moet.

Sony A7 iv en wat recycled glas

• Crust
Tommie12 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 17:55:
[...]

Waar gaat die 3e passagier zitten op de terugweg?
Je zal sowieso de bank plat moeten leggen.

Een grote TV valt behoorlijk tegen als die een auto in moet.
Ai denk je dat die 3 de in de weg gaat zitten? Dan moeten we die maar dumpen I guess. :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-11 20:01

JvS

Ik heb hem zelf ook

Met effen licht grijs kan je het best pixeldefecten detecteren in elk geval.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Crust
JvS schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 18:21:
Met effen licht grijs kan je het best pixeldefecten detecteren in elk geval.
Hoe doe je dat ?

• MAX3400

MAX3400

Pak Paint, maak een 3840x2160 vlak, kleur die in met #333333 en daarna met #BBBBBB en sla ze 2x op?

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Komop zeg.... open paint, vul het vlak in met grijs, save het op een usb stick en open het bestand op de tv. Echt heel moeilijk

39

• Crust
Fietsbel schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 18:58:
[...]

Komop zeg.... open paint, vul het vlak in met grijs, save het op een usb stick en open het bestand op de tv. Echt heel moeilijk
Ah zo dus. Simpel inderdaad.

En als het niet goed ziet dan is er een wit in het grijs of hoe?

• MAX3400

MAX3400

Crust schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 19:05:
[...]

Ah zo dus. Simpel inderdaad.

En als het niet goed ziet dan is er een wit in het grijs of hoe?
In ieder geval niet de grijs die je verwacht. Het kan dus wit, blauw, rood of groen zijn. Of zwart.

Sorry, maar had je al reviews gelezen en "geleerd" hoe men test en waar men dan op let? Want ik heb nou niet echt de indruk dat het een diepgaande beslissing wordt zometeen?

Kan ook dat ik je volledig verkeerd begrijp maar enkele uren voordat je een TV wil kopen onderzoeken of aan anderen vragen wat jij moet testen, is heeel subjectief. Ik persoonlijk heb niks met Samsung dus had ook kunnen afraden om te gaan kijken. ;)

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@Crust Ik heb je beide topics samengevoegd omdat er anders naar mijn mening geen touw aan vast te knopen is met de vraag die je vandaag in het nieuwe topic gesteld hebt. Houdt het centraal binnen 1 topic a.u.b. en wat meer eigen inzet zou ook niet misstaan in dit topic.

• MAX3400

MAX3400

Dank @S1NN3D maar waarom is @Crust dan niet een avondje bij de buurman een biertje gaan doen en TV kijken? Ik was onder de indruk dat het een ver-van-bed show zou worden. Of heeft de buurman de TV al verkocht en ga je toch 60km verderop bij iemand kijken?

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
MAX3400 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 19:26:
Dank @S1NN3D maar waarom is @Crust dan niet een avondje bij de buurman een biertje gaan doen en TV kijken? Ik was onder de indruk dat het een ver-van-bed show zou worden. Of heeft de buurman de TV al verkocht en ga je toch 60km verderop bij iemand kijken?
Geen idee of het om exact hetzelfde toestel gaat; in ieder geval wel om hetzelfde model. Maar het topic rammelt nogal dus hopelijk is het zo iets duidelijker.

• Crust
Tv gekocht voor 650 euro. Geen beschadiging aan, alles werkt prima. Grijswaardentest gedaan, wifitest, 4K video afgespeeld, geluid luid gezet om te horen of er iets met de boxen is en ook bluetooth, usb-connectie en dergelijke getest.

Ik ben tevreden met het toestel aan die prijs. Nu nog een paar dagen echt zien of het een goede deal was. Maar alvast veel plezier gehad laatste nacht.
Pagina: 1