Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 18:58
Goede avond,

Ik heb op dit moment een GoPro 6 (ik film in 4K) en wil een upgrade gaan maken voor het bewerken van mijn video's. Ik had hierbij mijn oog laten vallen op Adobe Premier Pro, en wil deze graag " eenmalig" aanschaffen en niet via het abonnement. Is dit nog mogelijk? Heb al aardig wat gezocht maar kon dit niet direct vinden, hopelijk heeft iemand een gouden tip voor mij :)

Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Hooguit als er nog ergens een oude, single-license versie in een doos, op de plank ligt.

Maar anders wordt het toch een abo.
(en als je b.v. kinderen op MBO/HBO/e.d. school hebt, kun je voordeliger via slim of surfspot je licenties aanschaffen)

Er zijn trouwens best wel (al dan niet gratis) alternatieven...

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sys64738
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 08:53

sys64738

Moderator Foto & Video

Press play on tape

@woutertje6 Premmiere Pro is niet echt goedkoop en lijkt me wat overkill voor GoPro videos (hoewel het natuurlijk afhangt van wat je er mee gaat doen).

Je kunt ook eens kijken naar Davinci Resolve. Bijna net zo krachtig, erg populair en gratis. Ik doe niet veel met video maar dit is mijn goto pakket.

Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 18:58
Thanks voor jullie reacties! Zal eens gaan kijken naar wat alternatieven. Twee vrienden van mij werken (semi) professional met Premiere Pro en dit is wellicht handig voor mij om wat extra tips te krijgen.

Daarnaast vind ik het erg leuk om wat zaken te proberen en heb dan het liefst meteen een krachtige en up to date versie van een programma.