Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Goeden avond allemaal ik ga binnenkort naar afrika op safari voor 3 maanden en wil niet de hele dag me telwfoon meenemen gezien ik ook al een zware camera bij me heb ik heb dus eens gekeken naar een smart watch maar zie veel staan dat ik dan alsnog me telefoon bij me moet hebben en ja heb gegoogled het is me alleen niet duidelijk of er werkelijk horloges zijn waar me sim in kan en dan kan smsen of appen zonder me telefoon mee te nemen budget het liefst niet te duur 3 maand naar kaapstad gaat me al genoeg kosten... Iemand ideetjes vriendelijke groet erwin

Alle reacties

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Zou je je tekst even iets beter willen opmaken? Dit is echt slecht leesbaar.

Er zijn niet veel smartwatches die helemaal zelfstandig werken. Wat vind je zelf 'niet te duur' en wat had je zelf al gevonden.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd je openingspost is momenteel erg slecht leesbaar door het gebrek aan leestekens en hoofdletters.

Verder voldoet je topic niet aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om heldere en duidelijke eisen neer te zetten, 'niet te duur' is niet echt een duidelijke eis. Daarnaast is verplicht om zelf ook met een (aantal) optie(s) te komen.

Zou je de tekst even door willen nemen en daarna aanpassen?

Verwijderd

Topicstarter
418O2 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 19:42:
Zou je je tekst even iets beter willen opmaken? Dit is echt slecht leesbaar.

Er zijn niet veel smartwatches die helemaal zelfstandig werken. Wat vind je zelf 'niet te duur' en wat had je zelf al gevonden.
Kon zelf eigenlijk geen duidelijk antwoord vinden en vind 50 euro wel genoeg gr

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 21:03:
Kon zelf eigenlijk geen duidelijk antwoord vinden en vind 50 euro wel genoeg gr
Voor 50 euro ga je echt niet ver komen, mocht zoiets al bestaan. Een smartphone van 50 euro is al nauwelijks te krijgen, laat staan een smartphone verkleind tot smartwatch, met dezelfde functionaliteit.

Als ik in de pricewatch ga kijken en filter op een Simkaart kom ik uit op de volgende lijst. Daar springt toch een toestel uit voor maar 30 euro: pricewatch: Technaxx TG-SW1 Zwart (Zwart), maar volgens mij kan je er alleen maar mee bellen en verder niet 'standalone' WhatsAppen o.i.d. De rest van de toestellen zijn 200+ euro.

Sowieso standalone 'appen' gaat hem sowieso niet worden. WhatsApp moet dan namelijk op je smartwatch geïnstalleerd worden. Buiten het feit dat er geen één OS is van een smartwatch waarop dat gaat. Zou je dus telkens je WhatsApp over moeten zetten van telefoon naar smartwatch en dat vind WhatsApp niet leuk. DIe hebben tegenwoordig een limiet (tijd) op de activaties zitten.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik denk dat je beter af bent met een goede rugtas. Deze oplossing gaat niet werken voor je
Pagina: 1