Hallo!
Ik ben weer terug met een nieuwe mod. Het is alweer een tijdje geleden omdat ik het erg druk heb gehad de laatste tijd maar ik heb besloten dat er toch maar weer een nieuwe mod moest komen. Ik heb mijn vorige mod Bitfenix “Inspired by Nature” ook af en zal daar binnenkort de final foto’s van posten dus stay tuned for that!
Deze mod is samen gemaakt en ontworpen met mijn vriendin als cadeau voor haar omdat ze een waanzinnig grote fan van Zelda is, daar moest gewoon een mod van komen.
Nadat we Zelda BOTW uit hadden gespeeld wisten we beiden dat we een mod moesten maken van de prachtige graphics en designs die we in de game tegen zijn gekomen. Ik denk dat Zelda een visueel prachtig spel is maar vooral zijn de Sheikah designs gewoon super cool. Het idee is om de mod strak te houden en we willen waterkoeling toevoegen, just fort he looks of it. Ook zullen we gebruik maken van mijn 3d printer om wat extra parts te maken.
Hieronder zul je een paar foto’s vinden van het design en het plan. Wat hardware betreft hebben we een paar sponsors die we eeuwig dankbaar zullen zijn. Als eerste hebben we van Steve van Supermicro een Intel Core i7-4790k gekregen. Supermicro heeft ook een gaming lijn dus check dat hier!
Verder hebben we van Crucial een prachtige SSD gekregen en via mijn goede vriend Tim Warning van Dutch Lion Customising hebben we een prachtige set waterkoeling spullen mogen ontvangen van Alphacool. Echt een grote shoutout naar onze sponsors want zonder hun was dit project niet mogelijk geweest!
Hier het design voor deze mod!

Dat is het voor nu. Porgress shots volgen snel!