Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vietnamees
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-01-2024
Pas heb ik dus een Dell Precison T3500 gekregen waar geen harde schijf en SSD in zat.
Er zat wel een Nvidia Quadro 4000 videokaart in en 12gb RAM geheugen in de vorm van 3x 4GB DDR3 kaartjes. En volgens mij draaide deze op Windows 7.

In mijn andere pc die ik al meer dan een jaar niet aan heb gehad en die het ook niet deed had ik toevallig nog een SSD 128gb zitten en een 1TB HDD deze bootte altijd vanuit de SSD op en daar zat 4gb RAM geheugen in in de vorm van 2GB DDR3 kaarten.

Nu wilde ik deze 2 desktops met elkaar combineren en er het beste van maken. :D
Dat is dus nog niet gelukt. Ik heb het RAM geheugen gewoon op 12gb gelaten omdat ik niet weet of ik de 2 soorten kaarten met elkaar kan combineren?

De SSD en de HDD heb ik wel weten over te zetten naar de T3500.

Toen ik hem probeerde op te starten kreeg ik de melding: " Error Initializing PCI Express NIC Bridge"
Ook staan de SSD en de HDD op Non-Raid maar ze worden volgens mij wel herkent.

Ik heb ook in de BIOS gekeken of ik de NIC Bridge uit kan zetten maar heb geen flauw idee wat ik moet doen.
Kan iemand mij helpen? :*)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mAiden88
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:49
Haal je CMOS batterij er eens uit voor paar minuten.. Andere optie is om je bios te updaten naar de laatste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vietnamees
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik heb de CMOS batterij eruit gehaald maar dat resulteerde alleen erin dat ik de datum en tijd opnieuw moest invullen en ik kan de bios niet updaten of ik doe het verkeerd. Momenteel draait ie op Bios revision A17.

Ik probeerde met mijn MacBook het bestand op USB te zetten maar de computer wil de USB met het exe bestand niet openen. Heb later ook nog met de computer van iemand anders via Dell's DDDP programma een stick te maken maar dat ging niet omdat het programma moest draaien op een echte Dell computer... |:(

Of zou het gewoon liggen aan de SSD en de HDD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

vietnamees schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 17:53:
...Ik probeerde met mijn MacBook het bestand op USB te zetten maar de computer wil de USB met het exe bestand niet openen...
Ja maar, wordt er überhaupt een OS geboot? Zo ja welke?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==