Welke AiO printer met recto-verso scanner & goede fotoprint?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakuba
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-01 06:05
Beste fellow Tweakers,

Ik zoek een vervanger voor mijn HP Photosmart 7520 All in One printer.

Belangrijk daarbij is recto-verso scannen vanuit een sheet feeder (ben zoveel mogelijk papieren aan het digitaliseren).

En ook zo nu een dan kwaliteitsvolle fotoprints (geen grote volumes - voor grote volumes ga ik naar Kruidvat en consoorten).

Na wat filtering, raadt Pricewatch aan:De WF-7710DWF en de WF-7715DWF verschillen alleen in prijs: € 187,59 vs. € 179,-
Beide ondersteunen A3 maar dat is geen must.
Ze bieden scannen naar e-mail/ftp/netwerk/USB/memory card, wat wel zeer welkom is.

Wat is jullie ervaring met Epson qua recto-verso scanning in bulk en fotoprints met slechts 4 inktpatronen? Epson was 15-20 jaar geleden een pionier in hoge resolutie printing voor consumenten (foto's) en MKB.

De OfficeJets van HP zou ik links laten wegens onvoldoende voor fotoprints. Is dit ook jullie mening?

Tenslotte de Canons: deze zijn aan de duurste kant: € 209,- voor de MAXIFY en € 245,50 voor de Pixma MX925.
De MX925 is de enige met een 5e inktcartridge (fotozwart).

Vraag: in welke mate kunnen de fotoprints uit de Epsons (4 inktcartridges) op tegen de Pixma met 5 inktcartridges?

Algemene vraag: mijn HP Photosmart 7520 is onbruikbaar geraakt door een verstopte printkop (heb al kuiscartridges van 123inkt geprobeerd - zonder resultaat).
En vervanging van de printkop kost een flink stuk van een nieuwe printer.

Wat is jullie ervaring met de printkoppen van de Epson Workforce serie of de Canon MAXIFY/Pixma?

_/-\o_ Dank voor alle raad en commentaar. _/-\o_

Prettig weekend,

jakuba