Sinds enkele maanden ben ik in het bezit van een Samsung S8. Een toestel dat in geen enkel opzicht te vergelijken valt met mijn vorige SGM, een Microsoft 950XL. Alleen ben ik thuis via een zgn. EAS-account verbonden met een van de servers van Microsoft. Al mijn mails en afspraken werden naadloos gesynchroniseerd met de 950XL, echter nu ik een Samsung heb is hier geen spraken meer van. Ja de mails worden perfect gesynchroniseerd, maar de afspraken gemaakt in de agenda dus niet. Met mijn outlook.com worden deze wel op mijn pc gesynchroniseerd – tot in lengte van maanden terug – maar op de gsm gaan deze niet verder terug dan ongeveer drie maanden.
Iets zegt mij dat het probleem in de Samsung zit. Maar waar.
Nu ben ik meer dan benieuwd of deze problemen zich ook voordoen met de Samsung S9.
Of heeft iemand een oplossing hiervoor.
Bij de server van Microsoft zijn de instellingen van hun server goed, want via een kennis heb ik zijn Microsoft gsm met mijn account instellingen laten werken en beide - de mails en agenda – werken hier goed.
Wie o wie weet de oplossing, of kan mij een denkrichting geven?
Iets zegt mij dat het probleem in de Samsung zit. Maar waar.
Nu ben ik meer dan benieuwd of deze problemen zich ook voordoen met de Samsung S9.
Of heeft iemand een oplossing hiervoor.
Bij de server van Microsoft zijn de instellingen van hun server goed, want via een kennis heb ik zijn Microsoft gsm met mijn account instellingen laten werken en beide - de mails en agenda – werken hier goed.
Wie o wie weet de oplossing, of kan mij een denkrichting geven?