Andere koeler voor mijn GTX1060

Pagina: 1
Acties:

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02-2025
Hallo allemaal,

Op gebied van stock koelers voor computers tref ik het niet. De lagers van de koeler in mijn laptop zijn kapot, de lagers van mijn GTX460 zijn versleten, evenals die van mijn GTX560ti en nu al een tijdje worden de lagers van mijn GTX1060 ook steeds slechter met een enorm kabaal en slechte koeling tot gevolg.

Ik heb even rond gespeurd maar ik kan geen alternatieve koelers voor de GTX1060 vinden. Het is een MSI variant. Heeft iemand tips?

Mijn GTX560ti werd 105 graden en begon een redelijke brandlucht tot stand te brengen. Ik heb toen besloten om de koelers te demonteren en er 2x een 80mm fan op te tie-wrappen. Nu wordt hij niet warmer als 80 graden. Probleem is dat de ventilatoren altijd hoorbaar zijn en niet te regelen vallen.

Ik heb helaas de bon van de GTX1060 niet meer :(

Zijn de koelers van de MSI twin frozr's ergens los verkrijgbaar? Gezien het alleen maar een plaatje met 2 koelers is.

[ Voor 6% gewijzigd door rickyy op 19-08-2018 12:03 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04:50

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Schopje naar CAA.

Verder is je oplossing nu natuurlijk ook al behoorlijk ghetto als je al zo een pech hebt met koeling. Pak het dan meteen wat netter aan met een standaard aftermarket koeler ;).

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:29
Ik acht TS slim genoeg dat hij dat zelf op kan zoeken.