Hai.
Ik krijg op het moment steeds (redelijk willekeurig) foutmeldingen dat er geen verbinding gemaakt kan worden met Tweakers. Alsof een van de servers waar overheen wordt gebalanced het niet doet.
Het probleem doet zich voornamelijk voor op het forum, maar dat kan komen omdat ik daar toevallig 't meeste browse nu. Doet zich overal vaak voor.
De foutmelding in Safari (MacOS) is: 'cannot recode raw data' (NSURLErrorDomain:-1015).
De foutmelding in Firefox (MacOS) is: Inhoudcoderingsfout.
Ook voor de lol nog even getest op de iPhone vanaf 4G met Chrome (gebruik ik normaal nooit.) om problemen aan mijn kant uit te sluiten, dat leverde als resultaat "ERR_CONTENT_DECODING_FAILED" op.
Dat lijkt dus een probleem te zijn met de compressie.
(Bonusdetail: als je dit doet terwijl je net de cookiewall krijgt, dan wil je ook nog wel eens een sesie-validatie fout krijgen die je vervolgens blijkbaar niet kan accepteren; dan moet je verplicht de homepage refreshen.
)
Eenmalig kreeg ik wel verbinding maar een foutmelding, dat kan natuurlijk stom toeval zijn:
Dat is voornamelijk op het forum. De frontpage genereert in plaats daarvan vaak foutmeldingen:
Het forum geeft die decode fouten, maar tot dusver nooit een foutmelding vanuit Tweakers.
Helaas krijg ik van alle keren dat de site helemaal niet wil openen uiteraard geen Request ID of iets dergelijks. Maar tussen 4:55 en 5:00 heb ik nog aardig wat requests gemaakt om te testen waarvan een groot deel is gefaald
Het gebeurt behoorlijk vaak. Op zich niet zo'n ramp, maar wel heel vervelend als je net iets wilt posten of een post wil bewerken.
Op de een of andere manier lijkt het ook vaker voor te komen bij het wijzigen van een post.
Deze zin erin krijgen heeft (als ie nu saved) 2 3 4 5 pogingen nodig gehad.
Grtz!
-edit-
And the voodoo spreads.
Als ik m'n notificaties wil lezen krijg ik soms een foutmelding:
"Hiervoor moet je ingelogd zijn". Terwijl ik dus ingelogd ben.
Kan ook gewoon refreshen, dan weer op notificaties klikken en weer dezelfde foutmelding krijgen. De andere keer werkt het wel gewoon en kan ik gewoon m'n notificaties openen. (En dit erin zetten kostte me ook 7 pogingen
)
-edit2- Dit probleem "je moet ingelogd zijn" doet zich ook voor bij het wijzigen van posts op de frontpage en het modereren van posts op de frontpage. Op het forum geeft het wijzigen van een post nog altijd enkel een decode foutmelding.
Ik krijg op het moment steeds (redelijk willekeurig) foutmeldingen dat er geen verbinding gemaakt kan worden met Tweakers. Alsof een van de servers waar overheen wordt gebalanced het niet doet.
Het probleem doet zich voornamelijk voor op het forum, maar dat kan komen omdat ik daar toevallig 't meeste browse nu. Doet zich overal vaak voor.
De foutmelding in Safari (MacOS) is: 'cannot recode raw data' (NSURLErrorDomain:-1015).
De foutmelding in Firefox (MacOS) is: Inhoudcoderingsfout.
Ook voor de lol nog even getest op de iPhone vanaf 4G met Chrome (gebruik ik normaal nooit.) om problemen aan mijn kant uit te sluiten, dat leverde als resultaat "ERR_CONTENT_DECODING_FAILED" op.
Dat lijkt dus een probleem te zijn met de compressie.
(Bonusdetail: als je dit doet terwijl je net de cookiewall krijgt, dan wil je ook nog wel eens een sesie-validatie fout krijgen die je vervolgens blijkbaar niet kan accepteren; dan moet je verplicht de homepage refreshen.
Eenmalig kreeg ik wel verbinding maar een foutmelding, dat kan natuurlijk stom toeval zijn:
Dat is voornamelijk op het forum. De frontpage genereert in plaats daarvan vaak foutmeldingen:
^^ die foutmeldingen genereren uitsluitend enkel op de frontpage, en (bijna?) nooit decode fouten.Er heeft zich een fout voorgedaan in de software van Tweakers. Daardoor is de pagina die je opvroeg momenteel niet beschikbaar. Probeer het over enkele minuten opnieuw.
Als het voor blijft komen zouden we het zeer op prijs stellen als je een bug wilt melden via ons forum of per e-mail.
Vermeld daarbij ook onderstaande gegevens:
Tijdstip: 19-08-2018 04:44:55
Url: https://tweakers.net/
Request ID: Twk-tc3-web4_137.0.19_6258_5b78d9a02c3467.40023667
-edit- Hier nog een paar:
Twk-eun-web2_137.0.19_43421_5b78dfa95f3980.20431663
Twk-eun-web2_137.0.19_9097_5b78e0b3d6b9e2.51847785
Twk-eun-web3_137.0.19_43106_5b78e05f76efe8.58588168
Twk-tc3-web4_137.0.19_6226_5b78e0e895ae59.04768951
Twk-eun-web3_137.0.19_37973_5b78e12ad1e694.74584714
Het forum geeft die decode fouten, maar tot dusver nooit een foutmelding vanuit Tweakers.
Helaas krijg ik van alle keren dat de site helemaal niet wil openen uiteraard geen Request ID of iets dergelijks. Maar tussen 4:55 en 5:00 heb ik nog aardig wat requests gemaakt om te testen waarvan een groot deel is gefaald
Het gebeurt behoorlijk vaak. Op zich niet zo'n ramp, maar wel heel vervelend als je net iets wilt posten of een post wil bewerken.
Op de een of andere manier lijkt het ook vaker voor te komen bij het wijzigen van een post.
Grtz!
-edit-
And the voodoo spreads.
Als ik m'n notificaties wil lezen krijg ik soms een foutmelding:
"Hiervoor moet je ingelogd zijn". Terwijl ik dus ingelogd ben.
-edit2- Dit probleem "je moet ingelogd zijn" doet zich ook voor bij het wijzigen van posts op de frontpage en het modereren van posts op de frontpage. Op het forum geeft het wijzigen van een post nog altijd enkel een decode foutmelding.
[ Voor 33% gewijzigd door WhatsappHack op 19-08-2018 05:37 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)