Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben bezig om een laptop te kopen voor mijn zoon (5). Hij heeft het nodig voor zijn school. Ik heb vooral geselecteerd op prijs (hij is immers pas 5) en beeldscherm qualiteit. Nu weet ik nog van toen ik desktop beheer deed dat wij heel veel issues hadden met ACER laptops. Heeft iemand ervaring met de huidige versies? Hebben die veel problemen?

Ik heb degene waar ik naar kijk toegevoegd voor wie wil.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Zijn er geen Chromebooks op school als digitaal leermiddel ?
Beetje vroeg om met 5j dit al te moeten aanschaffen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sssensss
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Wat betreft mijn ervaringen op het gebied van laptops, hebben Acer en Asus stuivertje gewisseld.

Vroeger was Asus een goed en degelijk merk, maar daar heb ik de laatste 5 jaar veel slechte ervaringen mee.
Met Acer precies het omgekeerde, vroeger was het echt minder, maar afgelopen jaren is de kwaliteit stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sssensss schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:21:
Wat betreft mijn ervaringen op het gebied van laptops, hebben Acer en Asus stuivertje gewisseld.

Vroeger was Asus een goed en degelijk merk, maar daar heb ik de laatste 5 jaar veel slechte ervaringen mee.
Met Acer precies het omgekeerde, vroeger was het echt minder, maar afgelopen jaren is de kwaliteit stukken beter.
Heb jij ervaring met dit model? Of weet jij het productie jaar/ Ik kan het niet vinden namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sssensss
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Nee, niet met dit specifieke model.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:29:
[...]

Heb jij ervaring met dit model? Of weet jij het productie jaar/ Ik kan het niet vinden namelijk.
Verkrijgbaar sinds: 8 november 2016?

Dus ga er maar vanuit dat de onderhuidse techniek dus al in 2014/2015 ontwikkeld is, in 2016 uitgebracht en toen pas in machines gezet is. De CPU kan je bij Intel natrekken en daar staat gewoon "Launched Q1 '16".

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 18-08-2018 20:32 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:31:
[...]

Verkrijgbaar sinds: 8 november 2016?

Dus ga er maar vanuit dat de onderhuidse techniek dus al in 2014/2015 ontwikkeld is, in 2016 uitgebracht en toen pas in machines gezet is. De CPU kan je bij Intel natrekken en daar staat gewoon "Launched Q1 '16".
Ok, nu heb ik het ook gevonden.

In ieder geval is het vrij recent. Geen antiek model. Maar niet meer de nieuwste natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Net even voor je rond gevraagd. Blijkt dat bij Acer vaak het LCD vervangen moet worden bij Chromebooks. De meeste zijn 11-13" , dus je kunt geluk hebben met deze afmeting. (blijft fragiel spul voor kids)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hackus schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 21:43:
Net even voor je rond gevraagd. Blijkt dat bij Acer vaak het LCD vervangen moet worden bij Chromebooks. De meeste zijn 11-13" , dus je kunt geluk hebben met deze afmeting. (blijft fragiel spul voor kids)
Dat zal onder de garantie vallen denk ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 21:52:
[...]

Dat zal onder de garantie vallen denk ik?
Ja, maar wel vervelend, Ook als het 2-3 keer in een jaar is. Wou het je wel meegeven aan info.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Detmer

Professioneel prutser

Is een deftige gebruikte zakelijke laptop zoals een Elitebook, Probook, Latitude of Thinkpad niet iets? Hoewel wellicht wat ouder zijn het toch vaak stevige laptops en via V&A kosten ze ook de kop niet. SSD er in en een 2e / 3e / 4e generatie i3 / i5 werkt voor de eenvoudige taken als tekstverwerken, surfen, mailen en simpele spelletjes prima.

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Detmer schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 22:14:
Is een deftige gebruikte zakelijke laptop zoals een Elitebook, Probook, Latitude of Thinkpad niet iets? Hoewel wellicht wat ouder zijn het toch vaak stevige laptops en via V&A kosten ze ook de kop niet. SSD er in en een 2e / 3e / 4e generatie i3 / i5 werkt voor de eenvoudige taken als tekstverwerken, surfen, mailen en simpele spelletjes prima.
Heb je er een in de aanbieding dan?
:)
Hackus schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 22:07:
[...]

Ja, maar wel vervelend, Ook als het 2-3 keer in een jaar is. Wou het je wel meegeven aan info.
Ik ben je er dankbaar voor.
Ik houd het zeker in mijn achterhoofd.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2018 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Detmer

Professioneel prutser

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 23:31:
[...]

Heb je er een in de aanbieding dan?
:)
Mijn bedoeling is niet om reclame te maken voor mezelf, mijn bedoeling is om deze mogelijkheid onder de aandacht te brengen. Je zou eens kunnen rondstruinen in V&A, op Marktplaats, Facebook of... De Elitebook en Probook modellen (zeker van die generaties) zijn vaak wat lomper en van aluminium / magnesium of ten ieder geval vaak van steviger materiaal :) .

[ Voor 18% gewijzigd door Detmer op 19-08-2018 12:08 ]

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Pagina: 1