Tweedehands KEF subwoofer of nieuwe MonoPrice 9723?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjoerd.stougie
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 25-07-2023
Ik zoek een subwoofer voor onder €100 en ik heb nu 2 subwoofers gevonden die er wel goed uitzien.
De KEF PSW2010 en de MonoPrice 9723.

Ik heb thuis al de kef iq30 samen met een Pioneer VSX708RDS.
De kef's hebben al veel bass dus ik ben benieuwd of de monoprice daar aan verbeterd.

alvast bedankt voor de reacties!

[ Voor 3% gewijzigd door sjoerd.stougie op 18-08-2018 20:17 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 12:22

FeaR

In GoT we trust

Waarom kom je op die twee subwoofers uit? Welke eisen stel je op budget na? Ik zou die KEF subwoofer eens door Google halen, dan zou ik hem of laten staan of nagaan of je de eventuele reparaties zelf uit kan voeren. Persoonlijk zou ik helemaal geen goedkope subwoofer neerzetten en meteen gaan voor een goede. Een goede subwoofer kan de gehele set maken, een goedkope boombox zal eerder de gehele set naar beneden halen.

Verder doen we aankoopadvies in Consumentenelektronica Aankoopadvies, AUD > CEA.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerd.stougie
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 25-07-2023
Ik heb de Monoprice al vaak langs zien komen als een goede budget subwoofer (ik zoek namelijk iets voor onder de €100 die de bass goed ondersteunt) en de KEF heb ik al bij een kennis kunnen beluisteren en als je die zonder defecten haalt is hij ook nog maar €100.

de enige eisen die ik heb zijn dus:
1 - heldere bass
2 - niet te duur (+-€100)
3 - geen defecten
4 - veel bass (ivm met de kef iq30)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 12:22

FeaR

In GoT we trust

sjoerd.stougie schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 14:41:
...en als je die zonder defecten haalt is hij ook nog maar €100.
Ik bedoel dat de genoemde KEF een probleemmodel is. Als je nu een niet defecte haalt dan is de kans groot dat deze defect gaat. Een reparatie moet je wel bij de prijs optellen, of je moet dus zelf een eventuele reparatie kunnen doen.

Als ik de Moniprice opzoek kom ik overal een bereik vanaf 50 Hz tegen. Geen gegevens hoe het gemeten is of wat dan ook, maar vanaf 50 Hz is niet echt om over naar huis te schrijven.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.