Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Macbook air 2015 early opslag upgrade.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben in bezit van een macbook air early 15 maar met 128GB en daar zit ik toch elke keer tegenaan.
Na wat research ben ik erachter gekomen dat het mogelijk is om de opslag te upgrade.
Ik ga hem upgrade door een > pricewatch: Samsung 970 Evo 500GB

Mijn vraag is heeft iemand al dezelfde upgrade uitgevoerd, zijn er nog extra stappen die ik moet gaan doen voordat ik begin?

Alle reacties

• Kingston
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-11 16:49
Volgens mij kan je een macbook niet met een standaard m2 ssd kan uitbreiden. Macbooks hebben een ander hoeveelheid pins aansluiting

Je moet hiervoor 1 van het merk owc hebben, of en orginele van apple zelf. De prijzen zijn vaak een stuk duurder dan de normale m2, daarom was het verstandiger om de macbook tijdens het aanschaffen al te upgraden ipv dat je het nu doet.

Verwijderd

Misschien een nog simpelere oplossing?

Hele kleine USB sticks?

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Je kan er een andere Apple-SSD in stoppen, geen M.2. Er zijn wel adapters van M.2 naar pre-M.2 (de Apple versie die uitgebracht werd voor dat M.2 bestond), maar die werken niet bepaald vlekkeloos.

Het is makkelijker om op eBay een gebruikte te kopen, of bij OWC een Aura SSD te kopen. Die SSD's zijn heel snel en 100% compatible, maar wel 90 euro duurder dan random M.2 SSD's voor dezelfde hoeveelheid storage.

[ Voor 18% gewijzigd door johnkeates op 18-08-2018 20:18 ]

• MrSnoww
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21:11
Je kan ook SD kaart kopen voor je Macbook Air. Wel degene die niet uitsteken.

Zoals deze Nifty (Moet je zelf een micro SD kaartje instoppen):
https://www.amac.nl/nifty...3E4wVoEAYYBSABEgIJjvD_BwE

Of een SD kaartje met bijv 128GB, is wel duurder:
https://www.kamera-expres...&utm_medium=cpc&utm_term=

Verwijderd

Topicstarter
Ah, ben nu toch aan het twijfelen. Ik zal dan maar ff nadenken wat ik ga doen. Toch misschien voor een nieuwe macbook gaan.
Pagina: 1