IOS 11 4g en WIFI tegelijk gebruiken

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De situatie is als volgt:
Ik heb op een locatie waar ik geen internet heb een WIFI hotspot staan waar een SONOS play 1 aan hangt.
Ik gebruik m'n iPhone om muziek te streamen naar de SONOS. Ik verbind de iPhone dan dus met het wifi netwerk en ben dus offline.

Dit werkt voor muziek die op m'n iPhone staat. Tegenwoordig gebruik ik echter voor alles Spotify.
Nu vroeg ik me af of ik Spotify kan gebruiken om muziek te streamen naar de Sonos, maar dat werkt niet als je in offline modus bent.

Dus kan ik m'n telefoon zo instellen dat deze online is via 4G maar ook verbonden is met het WIFI netwerk van de Sonos? Ik kwam bij onderstaande oplossing uit, waarvan ik vermoed dat het zou kunnen werken:

https://discussions.apple.com/thread/5770041?answerId=26366504022#26366504022
https://discussions.apple.com/thread/6448960

Alleen vanaf IOS 11 is het wifi settings scherm in IOS overhoop gehaald.
Weet iemand hoe je dit in kan stellen, is het uberhaubt mogelijk of gaat dit nooit werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:41
Dat is het enige wat je kan doen. Statisch IP invullen, zonder gateway. (Apple noemt dat Router)

Het kan zijn dat het niet werkt omdat Sonos direct met spotify wil verbinden, wat dus niet kan.

[ Voor 4% gewijzigd door jeroen3 op 18-08-2018 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat als je een hotspot maakt en je sonos er op zet zou dat ook moeten lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 10:33:
Ik denk dat als je een hotspot maakt en je sonos er op zet zou dat ook moeten lukken
Yup, waarschijnlijk wel. De iPhone als hotspot laten werken, sonos daar aan koppelen en voila.

Maare... Hebben die SONOS gevallen geen bluetooth!?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)