Wachtwoord KPN mail vergeten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik ben het wachtwoord van mijn bluemail kwijt, heeft iemand een oplossing hoe ik kan achterhalen?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...Samsung Galaxy S9

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...heb echt geen idee, op het internet is er weinig te vinden |:(

Beste antwoord (via Verwijderd op 18-08-2018 11:36)

Verwijderd

Over wat voor een email account hebben we het, want Bluemail (de app) heeft zelf geen wachtwoord zover ik weet.
Of heb je iets ingesteld/geïnstalleerd zodat je bij openen van de app een ww nodig hebt?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Over wat voor een email account hebben we het, want Bluemail (de app) heeft zelf geen wachtwoord zover ik weet.
Of heb je iets ingesteld/geïnstalleerd zodat je bij openen van de app een ww nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Theviking771 al geprobeerd ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de app opnieuw geinstalleerd op een s9
Het gaat om een kpn account maar als ik dat wachwoord invoer dan accepteert hij het niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je met dat ww wel de webmail openen? Zoja, kloppen de server instellingen en dergelijke wel in Bluemail. Heb je 2 staps verificatie aanstaan, als dat mogelijk is bij KPN?
Zo nee, https://www.kpn.com/faq/18729

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is verholpen. Dank voor de reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Welkom op Tweakers.
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 11:36:
Het is verholpen. Dank voor de reacties
Om het topic nog even nut te laten hebben, is het wel handig om ook nog even te laten weten hoe je het nu hebt opgelost.

Topics afronden met 'het is opgelost' is een beetje een dooddoener.

Verder heb ik even je titel aangepast en verplaats ik het topic van AND naar IH, aangezien het om providere-mail gaat.

Als laatste voldoet je topic niet aan de wensen/eisen die we er aan stelen. Wat die zijn kan je vinden in: Het algemeen beleid #quickstart. Aangezien het probleem al is opgelost hoef je er nu niks meer aan te veranderen, maar let erop bij het aanmaken van een volgend topic.

[ Voor 25% gewijzigd door rens-br op 19-08-2018 13:19 ]

Pagina: 1