Toon posts:

ruis bij videocamera zowel composite als s-vhs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ondervind nogal wat ruis als ik mn high-8 camera aansluit op mn tv-in. Ik heb een s-vhs kabel gekocht maar dat maakte niet veel verschil. Kan het een instelling zijn op mn camera? Ik heb verschillende progs geprobeerd; Adobe prem 6.0, Ulead Studio 5 en Virtual Dub maar overal is het signaal dat ik binne krijg van slechtere kwaliteit dan waaneer ie op mn tv is aangesloten.
Iemand een idee?

camera is trouwens: sony ccd-trv98e

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:08

Steffie

Opaque

Een TV heeft tegenwoordig vaak een ingebouwd filter dat de ruis onderdrukt. Hiermee wil ik dus zeggen dat de opname misschien gewoon van mindere kwaliteit is en dat het niet aan de bekabeling of iets dergelijks ligt.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Topicstarter
hmz ja dat zal wel kloppen ik verwachtte ook eigenlijk niet dat een simpele tv-in van een geforce zo mooi beeld geeft.

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:08

Steffie

Opaque

Kan ook zijn dat een ander apparaat het signaal stoort. Misschien zit je geluidskaart of tvkaart te dicht op de je videokaart.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Probeer eens zonder antennekabel in de tv.

Verwijderd

wat ik merk, k heb bijna dezelfde camera, is dat je als je direct het beeld opneemt, dus niet van een bandje laat spelen dat het dan een stuk beter is. Ook is er erg veel licht nodig om een scherp beeld te krijgen.
[topic=185482]
kijk hier maar eens. Ook zo gemkaat, let op de qualtity van depics en in verhouding met de lichtsterkte, val wat op?

Verwijderd

Topicstarter
aha :)

dat verklaart weer wat

ja ik woon in een nogal donker hol 8-)
Pagina: 1