Ik heb een Synology 212 oid.
mijn muziek bibliotheek staat daar op.
alles werkte.
De wekelijkse update van Synologie geinstalleerd, omdat ze dat zelf nodig vinden.
Vervolgens vanavond visite.
Synology vindt zichzelf veel belangrijker dan de gebruiker.
Eindeloze zoekacties naar het apparaat en vervolgens nooit meer een muziekje gehoord.
Kortom dit is het probleem van de hedendaagse techniek.
Of het nu Windows, Ziggo, Kpn, Synology,Apple of Android is, de softwareupdate gaat altijd voor de klant.
Ik heb het letterlijk meegemaakt dat in een volle zaal Ziggo (toen nog UPC) het nodig vond om een softwareupdate uit te voeren tijdens een wk-wedstrijd, echt waar.
Het kind wordt altijd met het badwater weggegooid.
De mythe dat computers en aanverwante techniek ons leven makkelijker maken leeft voort.
Dit wilde ik gewoon even kwijt.
Ik begrijp dat niemand hier iets mee kan.
Maar in ieder geval is dat dan in lijn met al onze techniek waar ik helaas ook nooit veel mee kan behalve mijn portemonnee omkeren.
The big lie
mijn muziek bibliotheek staat daar op.
alles werkte.
De wekelijkse update van Synologie geinstalleerd, omdat ze dat zelf nodig vinden.
Vervolgens vanavond visite.
Synology vindt zichzelf veel belangrijker dan de gebruiker.
Eindeloze zoekacties naar het apparaat en vervolgens nooit meer een muziekje gehoord.
Kortom dit is het probleem van de hedendaagse techniek.
Of het nu Windows, Ziggo, Kpn, Synology,Apple of Android is, de softwareupdate gaat altijd voor de klant.
Ik heb het letterlijk meegemaakt dat in een volle zaal Ziggo (toen nog UPC) het nodig vond om een softwareupdate uit te voeren tijdens een wk-wedstrijd, echt waar.
Het kind wordt altijd met het badwater weggegooid.
De mythe dat computers en aanverwante techniek ons leven makkelijker maken leeft voort.
Dit wilde ik gewoon even kwijt.
Ik begrijp dat niemand hier iets mee kan.
Maar in ieder geval is dat dan in lijn met al onze techniek waar ik helaas ook nooit veel mee kan behalve mijn portemonnee omkeren.
The big lie