Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Mijn tante is vorig jaar overleden. Mijn oom wil de whattsapps van zijn vrouw bewaren en het 06-nummer opheffen. Is dat mogelijk?

Relevante software en hardware die ik gebruik
iPhone

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Per chat kan je kiezen voor Export en dan wegmailen ofzo. Foto's en andere zaken komen niet mee; die moeten apart gekopieerd worden.

Geen idee of je eventueel via web.whatsapp.com kan inloggen en dan met iets als Fireshot de hele chat "netter" kan grabben/exporteren.

Ik zou er niet voor kiezen om "oneindig" een telefoon met chats te bewaren; als dat ding over een jaar niet aan gaat, heb je niks meer.

[ Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 17-08-2018 21:50 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 21:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De backup van WhatsApp (naar bv drive) is toch niet encrypted? Dan zou je die kunnen gebruiken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

SinergyX schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 22:09:
De backup van WhatsApp (naar bv drive) is toch niet encrypted? Dan zou je die kunnen gebruiken.
Volgens https://www.backuptrans.c...ckup-file-on-android.html is het wel encrypted en heb je een rooted device nodig om te ontsleutelen?

Dat gezegd hebbende; ik zal wel ergens overheen kijken maar op de online versie van Google Drive, kan ik mijn backups (onder andere van Whatsapp) niet aanklikken ter download?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 21:44:
Mijn vraag
Mijn tante is vorig jaar overleden. Mijn oom wil de whattsapps van zijn vrouw bewaren en het 06-nummer opheffen. Is dat mogelijk?

Relevante software en hardware die ik gebruik
iPhone
Je kunt dat gewoon bewaren en de simkaart verwijderen. Online via WiFi kun je zonder sim rustig de berichten lezen. Met andere Sim kun je dit nummer blijven gebruiken - niet het nieuwe nummer toevoegen aan WhatsApp. Dus maar 1 account per toestel. Ook kun je het via Windows Whats App web de berichten op je PC houden.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.