Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Is dit een redelijke PC build?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• YonikeVD
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 18-08-2021
Hallo Tweakers,

Mijn vriend wilt van PS4 naar PC switchen en daarom heb ik een lijstje gemaakt met mogelijke dingen die we erin kunnen zetten. https://pcpartpicker.com/list/d2HTpG is de link naar de lijst. Zouden jullie mij kunnen vertellen of er enige problemen optreden met deze build en of er dingen niet kloppen etc sinds ik nog maar jong ben en er niet al te veel vanaf weet. De PC is bedoeld voor te gamen. Misschien ook nog een tip voor een mogelijke kast?

Alvast bedankt! ^^

Beste antwoord (via YonikeVD op 17-08-2018 21:08)

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-11 22:43
YonikeVD schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 20:27:
Oh ik zocht maar wat op om een lijstje te maken en klikte daar als eerste op. Maar bedankt, nu weet ik dat het ook hier kan ^^. Qua SSD dus een Samsung?
Overigens : https://nl.pepper.com/aan...met-farcry5-gamekey-74838

Alle reacties

• ExilaaHH
Hallo Yonike,

Waarom stel je in godsnaam op die website een lijstje samen terwijl dit op Tweakers kan? :) Desondanks zijn de prijzen op die website totaal niet representatief voor de Nederlandse markt.

Maar wat betreft de build: Ik zou een A merk SSD nemen.

• YonikeVD
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 18-08-2021
Oh ik zocht maar wat op om een lijstje te maken en klikte daar als eerste op. Maar bedankt, nu weet ik dat het ook hier kan ^^. Qua SSD dus een Samsung?

• ExilaaHH
Een Samsung, Crucial of iets vergelijkbaars voldoet wel. Persoonlijk zou ik even een lijstje maken op Tweakers om die vervolgens eens te laten beoordelen.

Acties:
  • Beste antwoord

• ExilaaHH
YonikeVD schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 20:27:
Overigens : https://nl.pepper.com/aan...met-farcry5-gamekey-74838

• lamaa1
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21:50
-Het is nogal onzinnig om een APU te nemen terwijl je een dedicated GPU neemt. Neem dan een 2600x of iets dergelijks.
-Kies een moederbord dat sowieso de CPU kan. Heb je gecheckt of dit moederbord al de BIOS update heeft gehad?
-Hoe klein wil je de kast hebben? Wat is het budget?
-AMD vind 3000 mhz of hoger geheugen wel prettig
-SSD zou ik idd een beter merk nemen zoals Crucial (MX500)
-Wacht nog even met de videokaart zou ik zeggen, kijk wat ze over enkele dagen uitbrengen.
-Kijk ook even naar een iets betere PSU, niet bepaald heel geweldig. 550 Watt is een beetje overdreven. Met een 450 Watt voeding kan je prima uit de voeten,.

Beantwoord gewoon AUB de hoofdvragen. Wat voor een games, welke resolutie, hoeveel fps.. echt te weinig info dit.
Pagina: 1