Mijn vraag
Ik krijg maar geen beeld op mijn scherm bij een pc die net in elkaar gestoken is.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Mobo: Asrock MB AM4 AB350M PRO4 UATX
CPU: AMD Ryzen 5 2600 WRAITH 3900 AM4
Graka: MSI VGA GTX1060 3GT OC DDR5 HDMI DVI-D DP
SSD: Kingston A400 480GB SATA3 2.5 SSD 7mm height
Voeding: Be Quiet! Pure Power 10 400W
RAM: Corsair DDR4 3000MHz 16GB DIMM Vengeance Blk Re
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
1) Alles aangesloten, pc aangezet, hdmi op graka. Geen beeld
2) idd hierboven, DVI-D poort op graka. Geen beeld
3) DVI op moederbord. Geen beeld
4) Graka er uit fysiek uitgehaald. Opgestart met enkel voeding, cpu en ram. DVI op moederbord. Geen beeld
5) Ook RAM er nu één voor één uitgehaald, voor de rest idd 4. Niets: geen beeld, zelfs geen errorbeeps... PC lijkt dan wel te rebooten na ong 15 seconden zonder RAM.
Ter info: op het RAM lichten de LED's wel op. CPU koeler draait gewoon en pc blijft aan.
Met geen beeld bedoel ik ook echt geen beeld. Niets, helemaal niets. Zelfs geen POST.
Ik vermoed dat het mobo stuk is... Ik heb ook geen reserve materiaal liggen om te testen.
Iemand een idee?
Ik krijg maar geen beeld op mijn scherm bij een pc die net in elkaar gestoken is.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Mobo: Asrock MB AM4 AB350M PRO4 UATX
CPU: AMD Ryzen 5 2600 WRAITH 3900 AM4
Graka: MSI VGA GTX1060 3GT OC DDR5 HDMI DVI-D DP
SSD: Kingston A400 480GB SATA3 2.5 SSD 7mm height
Voeding: Be Quiet! Pure Power 10 400W
RAM: Corsair DDR4 3000MHz 16GB DIMM Vengeance Blk Re
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
1) Alles aangesloten, pc aangezet, hdmi op graka. Geen beeld
2) idd hierboven, DVI-D poort op graka. Geen beeld
3) DVI op moederbord. Geen beeld
4) Graka er uit fysiek uitgehaald. Opgestart met enkel voeding, cpu en ram. DVI op moederbord. Geen beeld
5) Ook RAM er nu één voor één uitgehaald, voor de rest idd 4. Niets: geen beeld, zelfs geen errorbeeps... PC lijkt dan wel te rebooten na ong 15 seconden zonder RAM.
Ter info: op het RAM lichten de LED's wel op. CPU koeler draait gewoon en pc blijft aan.
Met geen beeld bedoel ik ook echt geen beeld. Niets, helemaal niets. Zelfs geen POST.
Ik vermoed dat het mobo stuk is... Ik heb ook geen reserve materiaal liggen om te testen.
Iemand een idee?