2X AGP met Asus P2B en MM G200

Pagina: 1
Acties:

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heeft iemand een idee om 2X AGP op een Asus P2B en een Matrox Millennium G200 voor mekaar te krijgen???
Als ik met PowerStrip 2X aan zet dan loopt ie vast.:'(
De Asus P2B ondersteund 2X AGP en de Matrox Millennium ook, dus het zou geen probleem moeten zijn. Asus raadde me aan de laatste BIOS-update te gebruiken. Dat heb ik gedaan en het werkt nog steeds niet. (Al liep hij nu pas na 5 seconden vast).
Het zou dus moeten werken. Als iemand het antwoord weet wat het probleem is of hoe ik 2X AGP dus wèl aan moet zetten zeg dat dan effe.
Alvast bedankt.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Sorry ik zou zou geen oplossing weten .. ik kan je wel zeggen dat het verschil in snelheid tussen AGP1x en AGP2x met die mobo/vidcard combinatie geen hol uitmaakt.

[edit]-> staat het in je bios wel gewoon aan?

PC Specs

Verwijderd

als ik 't zo lees is je het al meerdere malen gelukt die 2x aan te zetten en crashed je compu daardoor.

Oftewel die Asus en die Matrox willen dat niet. Of dit echt zo is kan ik niet bevestigen.

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 04:51
Heb je al in de specs van de betreffende kaart en moederboard gekeken?

[nieuwbie modus]
Ja,ja, http://www.asus.com en http://www.matrox.com
[/nieuwbie modus]

en nu niet meer huilen!! :(
zie [topic=187157]

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Knuppel:
[topic=187157]

• Osiris
  • Niet online
Volgens Sisoft Sandra kunnen zowel mijn moederbord (Asus P2B) als mijn videokaart (Matrox Millennium G200) het wel aan.
Waar moet ik in mijn BIOS dat dan wel niet aan zetten??? Ik heb d'r al gekeken, maar heb niets kunnen vinden :( Kun je me een idee geven waar ik naar moet zoeken???
Ik zet 2X AGP aan met PowerStrip. Misschien is dat ook wel een fout progje. Iemand een suggestie?

Verwijderd

suggestie? ja hoor:

kappen met klooien aan dingen waar je geen verstand van hebt. AGP 1x of 2x, maakt bij die setup toch geen ruk uit.

• Osiris
  • Niet online
Oh, ja.
Een of andere gast zij dat ik maar eens naar www.ctrl-alt-del.com moest gaan voor drivers voor m'n moederbord. Heeft iemand daar ervaring mee???

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
asus p2b mobo pakt automatisch agp 1x of 2x IMHO, heb er ook 1 gehad, pakte de videokaart rustig op 2x
maar het valt niet in te stellen in de bios voor zover ik het nog weet.

En somebody gooi die andere mislukte topic weg aub
edit:

is al gebeurt

Verwijderd

ok, als eerste: lees eerst de faq's van dit message board alvorens te beginnen met blaaaaaten :)
daarna gebruik je de search omdat er vast wel een antwoord op je vraag is te vinden |:(

ten tweede: zorg dat je altijd de recentste drivers c.q. BIOS UPDATES VOOR JE MOEDERBORD hebt...

snappie :Z
Pagina: 1