Ik zoek een?
vervanger van mijn xiaomi redmi note 4 global 4gb 64gb. Met betere camera
Wat is je budget?
liefst weer rond 200, hooguit 300euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik zoek vooral een betere camera op m'n telefoon.
Accuduur is belangrijk
Beetje degelijke kwaliteit, de vervangende schermen van m'n note 4 breken bij 't minste of geringste momenteel.
5,5inch bevalt nu goed maar mag iets afwijken.
Snelle telefoon, vergelijkbaar met redmi note 4 of sneller
Voldoende opslag, 64gb nu raakt al bijna vol, dus min. 64gb of uitbreidbaar.
Wat heb je zelf al gevonden?
na 4 xiaomi redmi's (2, 3 en 4) in huis gehad te hebben ben ik even klaar met bootloaders unlocken en custom roms installeren. Aangezien ik niet tevreden ben over miui is dat geen optie, ik draai nu op lineage. Chineze toestellen zijn prima maar niet te veel werk ermee het liefst. Ik zag de honor 10, Huawei p20 lite, Nokia 8 maar ben zo bang dat ik veel in moet leveren qua snelheid en batterij, alleen voor de camera en dan ook nog eens duurder uit ben. Of toch wel een xiaomi?
Welke vragen heb je hier nog over?
is het wijsheid om te vernieuwen of toch nog weer op zoek naar een nieuw scherm die niet binnen 2 tellen breekt? Met regelmaat even ruzie met twrp en lineage updates, en nu dus ook met de vervangende schermen. Ik wil graag een betere camera maar liever niet super veel betalen. Met 2 kleine kinderen in huis valt er hier regelmatig wel eens een telefoon op de grond en zelf ben ik ook niet de handigste...
vervanger van mijn xiaomi redmi note 4 global 4gb 64gb. Met betere camera
Wat is je budget?
liefst weer rond 200, hooguit 300euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik zoek vooral een betere camera op m'n telefoon.
Accuduur is belangrijk
Beetje degelijke kwaliteit, de vervangende schermen van m'n note 4 breken bij 't minste of geringste momenteel.
5,5inch bevalt nu goed maar mag iets afwijken.
Snelle telefoon, vergelijkbaar met redmi note 4 of sneller
Voldoende opslag, 64gb nu raakt al bijna vol, dus min. 64gb of uitbreidbaar.
Wat heb je zelf al gevonden?
na 4 xiaomi redmi's (2, 3 en 4) in huis gehad te hebben ben ik even klaar met bootloaders unlocken en custom roms installeren. Aangezien ik niet tevreden ben over miui is dat geen optie, ik draai nu op lineage. Chineze toestellen zijn prima maar niet te veel werk ermee het liefst. Ik zag de honor 10, Huawei p20 lite, Nokia 8 maar ben zo bang dat ik veel in moet leveren qua snelheid en batterij, alleen voor de camera en dan ook nog eens duurder uit ben. Of toch wel een xiaomi?
Welke vragen heb je hier nog over?
is het wijsheid om te vernieuwen of toch nog weer op zoek naar een nieuw scherm die niet binnen 2 tellen breekt? Met regelmaat even ruzie met twrp en lineage updates, en nu dus ook met de vervangende schermen. Ik wil graag een betere camera maar liever niet super veel betalen. Met 2 kleine kinderen in huis valt er hier regelmatig wel eens een telefoon op de grond en zelf ben ik ook niet de handigste...