Onzichtbaar maken etc Al ruim een jaar worden wij thuis gec

Pagina: 1
Acties:
  • 447 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1102353

Topicstarter
Al ruim een jaar worden wij thuis geconfronteerd met div pesterijen. Het begon met lasers die binnen schenen en nu is het zover dat het vooral snachts lijkt alsof er mensen in huis lopen. Maar et in werkelijkheid niet zijn. Je ziet licht flitsen over plafond en muren gaan.
Nu zag ik bij toeval op een camera buiten dat er een soort laser licht, wat niet met blote oog te zien is, wel op infrarood camera. Het lucht ging dag en nacht van onder naar boven . Destijds schonk ik er geen aandacht aan masr nu , denk ik dat het er mee te maken kan hebben.
Nu zit om het huis en tuin en in huis ook allemaal flinterdunne, met oog nauwelijks zichtbaar zo dun. Een hasr is dikker. Dus alles zelfs aan mij blijven ze plakken. Net een spinnenweb .Als je er een tussen je vingers neemt en er in knijpt, gaan ze ronddraaien en licht en ze klein beetje op. Je snapt dat dit heel vervelend is.

Het feit dat het nauwelijks of niet zichtbaar is maakt het nog moeilijker omdat het bijna niet aan is. Op momenten krijg je via de vloer een spanning door. Je lichaam wordt fan geladen en daarna ben je als een magneet voor al die draadjes.

Super irritant. Ik kan niet vinden hoe en waar het zit in huis.

Vandaar dat ik dacht aan een Game wat bv door mensen uit de buurt gespeeld wordt maar terwijl ik dit schrijf bedenk ik me dat het eigenlijk crimineel is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:37
Ben ik nou de enige die hier geen touw aan vast kan knopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-06 16:51

-36-

Trust me. I'm an amateur

Hoi, je verhaal komt een beetje verwarrend over. Is het misschien een idee aan een tweede persoon die je vertrouwt te vragen of deze de dingen die je omschrijft ook zo ervaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-06 23:37
Nivali schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 15:42:
Ben ik nou de enige die hier geen touw aan vast kan knopen?
Nope, je bent niet de enige 8)7

Alles is terug te redeneren naar 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Hij zet in iedergeval de met zijn eerste post ingezette trend voort:
Drones, elke avond/nacht boven mijn woning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 15:58
@Anoniem: 1102353 , dit is je 2e rare topic al
Drones, elke avond/nacht boven mijn woning

Waarom?? je verhaal is totaal niet te volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Dit topic lijkt erg op je vorige topic en is erg waarig waardoor het niet te volgen is. Daarnaast is SPV absoluut niet de goede plek. Daarom gaat dit topic dicht
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.