Vervanging voor oude Logitech VX Revolution

Pagina: 1
Acties:

• Jeebus
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-01 20:11
Beste tweakers,

mijn 10 jaar oude VX Revolution is helaas overleden. Ik ben dus op zoek naar een vervanger.
Ik heb vrij kleine handen (17cm) dus ik zoek een kleine muis. Ik gebruik de 'finger tip grip'.

Ik had een Logitech MX Anywhere 2S gekocht en die was qua formaat prima maar bij deze muis miste ik een scroll wheel click. Die wisselde alleen maar tussen de snel scroll stand en click scroll stand.

Ik kijk nu naar de Logitech G602 maar twijfel of die niet te groot is.

Mijn wensen zijn dus:
Klein formaat
Middelste muisknop
Forward en back knoppen voor de duim
Draadloos

Wat zijn jullie adviezen?

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-02 16:41
De bus pakken en bij de mediamarkt alle 30 muisje op een rij voelen en bekijken?

Verwijderd

In mijn ervaring is een bezoekje aan de Mediamarkt niet echt nuttig als je kleine handen hebt én een muis zoekt die twee knoppen heeft bij de duim. Meeste wat er ligt heeft geen duimknoppen, of is een grote muis (130-140 mm).

Je zou de Razer Atheris kunnen proberen. Ik vond hem niet zo fijn in de hand liggen (waarschijnlijk door het ambidextreus ontwerp), maar als jij een fingertip grip hebt zou het wel kunnen werken. Anders de Logitech Marathon M705 die erg lijkt op de VX Revolution, maar ik weet niet hoe de performance is in games en de sensor zit in een erg rare plek.

Was zelf ook nogal lang op zoek naar een goede vervanger, doe het nu met een Logitech G203 die bedraad is en iets groter, maar niet zo groot als bijv. de G602. Niet ideaal, maar het beste wat ik kon vinden uit het huidige aanbod. Je zou ook nog de site van Rocket Jump Ninja kunnen bekijken, daar kun je zoeken op grip en handgrootte.

edit: Logitech heeft net de Logitech G Pro Wireless uitgebracht. Misschien is dat een goede vervanger! Hij is 125mm, niet heel groot maar ook niet heel klein, voor de rest wel alles wat je wil.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2018 17:07 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:11

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum: Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Ik verplaats even :)

Move OH -> CAA

Oslik blyat! Oslik!