win98 netwerk gezeur... (duh?)

Pagina: 1
Acties:

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Topicstarter
ik probeer me netwerkje op met een paar win98 bakken weer (opnieuw) aan de praat te krijgen maar het lukt dus niet. De vorige keer werkte het ook al niet maar toen had ik het toch op-een-één-of-andere-manier aan de gang gekregen, maar ik weet niet meer precies hoe, maar nu ik het dus opnieuw probeer te doen, lukt het dus niet..

het grote probleem IS dus dat hij een heleboel .dll .dos en .vxd bestanden moet halen van de win98 CD, maar die kan ie niet VINDEN op de CD...

ik moet dus eerst nog wat anders instaleren waar dit allemaal bij zit ofzo?

helpt U ow heilig GoT...

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Verwijderd

niet toevallig de drivers van je netwerkkaart ? die hij zoekt?

• KnEuTeR

KnEuTeR

Topicstarter
nee ze zijn nodig voor de protocollen enz. en hij zoekt ze dus ook op de win98 CD

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 19:07 schreef KnEuTeR het volgende:
nee ze zijn nodig voor de protocollen enz. en hij zoekt ze dus ook op de win98 CD
hmmm wat raar, die zouden wel op de cd aanwezig moeten zijn dan, misschien een andere win98 versie die cd ??,

ik weet niet of er nog verschil zit tussen de cd van de eerste versie en de tweede versie van win98?

• KnEuTeR

KnEuTeR

Topicstarter
het is wel Second Edition ja...

maar aangezien ik het de eerste keer OOK aan de praat heb gekregen, weet ik niet waarom hij ze niet kan vinden

Verwijderd

Heb je het pad wel goed opgegeven, of misschien staat het onder de directory \WIN98

Verwijderd

welke protocollen ben je aan het installeren?

Als je een normale (legale) windows-CD hebt dan staat alles in X:\win98 , waarbij X: natuurlijk de driveletter is van je CD-rom.

Wat je ook kunt proberen is de /windows, /windows/system, /windows/system32 dirs als bron aangeven (of even via details kijken waar hij het bestand neer zou willen zetten en die dir opgeven als brondir indien geen details knop, net zo lang op OK drukken tot wel details knop)

Vaak zijn dit soort zaken nl. al eens geinstalleerd geweest.
Pagina: 1